tv3.lv

Vecāki šokēti par pašmāju lidsabiedrības rīcību, iekāpšanas vārtus aizverot diviem nepilngadīgajiem

Skolniecēm pieredzes apmaiņas braucienu uz Spāniju sabojā mirklis, kad mājupceļā, pirms iekāpšanas lidmašīnā, rodas pamatīgas aizķeršanās!

Aiga
netika informēta

Mēs stāvējām pie vārtiem ar meitenēm pēdējās. Meitenes tika apturētas pie vārtiem. Ar manu biļeti viss bija kārtībā, bet, protams, es nekāpu lidmašīnā, kamēr nesagaidīju viņas. Darbinieki neko neskaidroja, tikai lika uzgaidīt.

Malagas lidostas darbinieku klusēšana par notiekošo rada lieku stresu skolotājai, 20 minūšu laikā uzzinot, ka lidmašīnā vairs brīvu vietu nav!

Aiga
netika informēta

Man tika pateikts, vai nu es šobrīd eju uz paredzēto vietu lidmašīnā, vai arī es eju ar meitenēm, bet tas izklausījās tā, ka es droši varu iet un atstāt meitenes vienas pašas. Par šo situāciju mūsu pārējā grupa uzzināja tikai brīdī, kad lidmašīnā iekāpa pēdējie cilvēki. Kad meitenes čekojās lidojumam, tad viņām uz kartes ar pildspalvu tika veikta atzīme. Es uzreiz prasīju, kas ir tas, taču neviens man neko nepaskaidroja.

Pašmāju lidsabiedrība absurdo gadījumu nesteidz paskaidrot un risināt, iekāpšanas vārtus aizverot diviem bērniem, kaut arī iepriekšēju brīdinājumu nav bijis! Par nelāgo pieredzi šokēti arī bērnu vecāki!

Sanita
izbrīnīta par kompānijas rīcību

Gadās visādi, bet nu, kad uzzināju situāciju-meitenes ir bez dokumentiem, vienas…. es nezinu, kā viņi domāja tās meitenes vienas pašas atstāt, apmēram tā, ka bērni ir kā tāda manta. Vispār no “Airbaltic” puses nekādas informācijas. Teica, ka salonā un biznesa klasē bija brīvas vietas, noteikti, ka diviem bērniem vieta atrastos.

Ķibeles dēļ lidojums tika pārcelts astoņas stundas vēlāk, un, izrādās, šāda prakse nav nekāds brīnums!

Didzis Rudmanis
AS “Airbaltic” pārstāvis

Aviācijas nozarē lidsabiedrības mēdz pārdot papildu biļetes uz lidojumiem, uz kuriem vēsturiski neierodas zināms pasažieru skaits. “Airbaltic” gadījumā mēs runājam par 4 % pasažieru, kam ir biļetes, bet kas uz lidojumu neatnāk. Ja šāda prakse nebūtu ļauta, tad līdz pat 15 % sēdvietu lidmašīnā paliktu tukšas, kas sadārdzinātu lidojuma izmaksas.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Lai arī šādos gadījumos iekrīt tikai 2 % no visiem pasažieriem, “Airbaltic” taisnojas, ka parasti rūpīgi izvērtē cilvēku grupas, kurām lidojumu pārcelt nevar, acīmredzot ne šoreiz!

Didzis Rudmanis
AS “Airbaltic” pārstāvis

“Airbaltic” atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām. Ierasti mēs meklējam brīvprātīgos, kas būtu gatavi lidot apmaiņā pret kompensāciju. Šoreiz virszemes apkalpošanas aģents Malagā šo sekmīgi nebija veicis. Mēs joprojām esam saziņā ar mūsu partneriem un turpinām pārrunas, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos.

Šādi piedzīvojumi diemžēl var gadīties arī, lidojot ar citām aviokompānijām, tikai dažreiz neparedzēta ķibele pie iekāpšanas var izvērsties kā bonuss-ar vienu papildu apmaksātu nakti un vēl kādam ekstrām eksotiskajā galamērķī!

Žurnāliste
Darbā raidījumā Bez Tabu nākas akceptēt izaicinājumu pilnu ikdienu. Žurnāliste rūpīgi iedziļinās dažādu nejēdzību risināšanā un veido stāstus par visdažādākajām tēmām.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm