tv3.lv

Saulkrastu puses iedzīvotājs neizpratnē par pārtikas veikala rīcību, atsakot piegādes iespēju

2021. gada 2. jūnijā 17:34

Saulkrastu iedzīvotājs Viesturs ar ģimeni dzīvo trīs kilometru attālumā no Saulkrastu pilsētas un nepilnu 700 metru attālumā no Saulkrastu šosejas. Uzzinot, ka “Barbora” uzsākusi pārtikas piegādi uz mājām Saulkrastu teritorijā, bijis pārliecināts, ka tas attiecas arī uz viņu, bet nekā – internetveikals atteicies pasūtījumu piegādāt uz Viestura mājām.

Viesturs internetveikala “Barbora” mājaslapas virtuālajā iepirkumu grozā ievietojis visas nepieciešamās preces, vēlējies noformēt pasūtījumu un ievadīt savu adresi, bet tas neesot izdevies. “Barboras” mājaslapā publicēta piegādes teritorija, kurā ietilpst visa Saulkrastu pilsēta. Lai arī Viestura māja paliek aiz sarkanās līnijas, viņš uzskata, ka tā atrodas pārāk tuvu, lai to neiekļautu maršrutā.

Starp citu, Viesturs vēlējies pasūtīt pārtiku uz mājām īsi pēc saņemtās ziņas, ka nonācis kontaktā ar Covid-19 slimnieku un nu jāievēro pašizolācija.

Viesturs
vēlējies pasūtīt pārtiku uz mājām

Es zvanīju “Barboras” klientu servisam. Viņi teica, ka šobrīd strādā pie tā, lai varētu “izplesties” Saulkrastos, solīja, ka nosūtīs ziņu loģistikas centram, lai pievieno manu adresi. Gaidīju trīs dienas, bet atnāca e-pasts, ka ne, diemžēl es neatrodas Saulkrastu pilsētā, tāpēc mani nepievienos.

Starp citu, Viesturs arī iepriekš izmantojis piegādes pakalpojumus, un uzņēmumi vienmēr atveduši pasūtītās preces līdz pat mājām, tāpēc neesot skaidrs, kāpēc to nevar izdarīt “Barboras” piegādātāji.

“Barboras” vadītāja Sanita Bērziņa norāda, ka loģistikas centrs izskata saņemtos pircēju lūgumus paplašināt piegādes teritoriju – gala lēmumu pieņem, pamatojoties uz vairākiem aspektiem: iedzīvotāju blīvums, maršruts, cilvēku vēlme, lai konkrēto vietu iekļautu maršrutā.

Sanita Bērziņa
“Barbora.lv” vadītāja Latvijā

Šobrīd piegāde ir tajās robežās, kādas ir, nemāku teikt, vai paplašinājums būs pēc nedēļas vai mēneša, viss ir atkarīgs no Saulkrastu iedzīvotāju aktivitātes.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs norāda, ka galvenais, kas jāievēro komersantam, ir nodrošināt un sniegt visu informāciju klientam par piegādes teritorijām, piebilstot, ka iekļaut kādu klientu savā maršrutā būtu labs žests.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm