Pārgājiens ar pievienoto vērtību: talkotāji šokā, cik daudz atkritumu izgāzti Vējupītē

Stāstu sērijā “Veselīgu ieradumu ABC” pieredzējusi piedzīvojumu grupu vadītāja dalās ar padomiem, kā labāk sagatavoties pārgājienam. Tāpat veikala “Lidl” komanda, Pasaules dabas fonds un citi brīvprātīgie dodas talkā uz Siguldu.

Agnese Jurģele pirms sešiem gadiem, dzīves nogurusi un izdegusi, nolēma sakrāmēt somu un iekāpt lidmašīnā, lai dotos nezināmā piedzīvojumā – 30 dienu pārgājienā Spānijā. Toreiz Agnese vēl nevarējusi iedomāties, kāda būs viņas ikdiena tagad.

Šobrīd Agnese gadā vismaz padsmit reižu dodas pārgājienos pa visu pasauli, tiesa, ne viena pati, bet gan vadot grupas. Viņa novērojusi, ka lielākā kļūda, ko cilvēki pieļauj, gatavojoties pārgājienam, ir tas, ka viņi paņem pārāk daudz mantu. Tāpat Agnese iesaka nepārvērtēt savas spējas, vispirms labāk ir izvēlēties vieglākas distances.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

8. septembrī pārgājienā ar pievienoto vērtību jeb talkā dodas arī veikala “Lidl” komanda. Šajā datumā veikalu tīkla organizētā talka notiek arī citviet pasaulē. Mērķis ir sakopt apkārtējo vidi. Šogad Latvijā nolemts kopā ar Pasaules Dabas fondu un citiem brīvprātīgajiem sakopt Vējupīti Siguldā. Talkotājus visvairāk pārsteidzis samestais atkritumu daudzums upē. Atrasts teju viss, ko var iedomāties – sākot ar plastmasas pudelēm un beidzot par ar bērnu ratiem un matračiem.

Iepriekšējos gados kopā ar Pasaules Dabas fondu ir organizēta siena talka un apkaroti invazīvie augi.

Pasaules Dabas fonda vadītājs Jānis Rozītis atgādina svarīgāko dabas likumu – ko atnes, to aiznes!

Kopā talkā izdevās savākt aptuveni 2 tonnas atkritumu! Tai skaitā 18 riepas.

Bez Tabu žurnāliste, kura gatava doties uz tālākajiem Latvijas nostūriem un risināt dažādas sadzīviska rakstura problēmas. Nereti arī vēsta par notikumiem uz sarkanā paklāja.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm