tv3.lv

“Ierīci pat nav iespējams veikalā samainīt!” Mobilo sakaru uzņēmums pircējam nepiešķir maiņas telefonu uz remonta laiku

Juris no Upesciema mīl atpūsties svaigā gaisā un palikt brīdi bez viedierīcēm, tomēr ikdienas darba gaitās uz telefona zvaniem jāatbild nepārtraukti!

Juris
cīnās ar telefona ķibelēm

Nopirku es mobilo telefonu “Tele2”. Garantijas laikā jau bijis trīs reizes remontā, tagad jau ceturtā laikam. Man šķiet, kādu es to atdodu remontā, tādu pašu saņemu atpakaļ.  Melns ekrāns un viss, nevar neviens mani sazvanīt.

Juris nu jau vairāk nekā pusgadu ieilgušās neražas ar iegādāto telefonu cenšas atrisināt, nemitīgi dodoties uz tirdzniecības vietu, taču no darbiniekiem saņem bezcerīgu atbildi!

Juris

Es griezos Alfā, lai nodotu remontā, bet viņiem nav ko man vietā iedot, tas ir, pirmkārt. Pēc tam aizsūtīja uz citu vietu-tur atkal nav, ko vietā man iedot. Sanāk tā, ka cilvēki nopērk ierīci, kura pastāvīgi lūst, to nevar ne samainīt, neko. Es domāju, ka ārzemēs tā nav problēma.

Kungu visvairāk šokē uzņēmuma rīcība, garantijas ietvaros nepiešķirot maiņas preci! Acīmredzot, uzņēmumā esošā kārtība nav draudzīga klientiem!  Izrādās, preces bojājums radies ražotāja vainas dēļ. “Tele2” darbinieki kungam nākuši pretī, novēršot konkrētās problēmas!

Oskars Fīrmanis
“Tele2” pārstāvis

Garantija parasti ir divus gadus. Šīs garantijas ietvaros telefonu labo tad, ja tiek konstatētas tehniskas problēmas no ražotāja, piemēram, nestrādā skaņas vai ekrānam problēmas, respektīvi, problēmas, kuras nav radušās klienta vainas rezultātā. Attiecībā uz maiņas telefoniem-tādi ir tikai ierobežotā daudzumā, tāpēc ir reizes, kad klientiem varam piedāvāt aizvietojušos telefonus, bet reizēm ir jāiztiek ar veco telefonu. Šim klientam vienreiz bija problēmas ar vibro zvanu, otrreiz-ar telefona ekrānu. Abos gadījumos konstatēja ražotāja tehniskos defektus, kurus novērsām. Pēdējo reizi klients vērsās pie mums, jo pats bija uzslēdzis režīmu, kurš neļauj veikt dažas funkcijas.

Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Īpaši pandēmijas laikā un kara dēļ dažkārt kavējas materiālu piegāde, kas arī var būt viens no iemesliem, ja remonts netiek veikts savlaicīgi. Ja tiek iegādāta komercgarantija, no patērētājiem ir bijušas sūdzības par to, ka līdz galam nav sapratuši, ko īsti paredz garantija vai arī par ko nepieciešams vēl pašam piemaksāt.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Jāatzīst, ka šādos gadījumos ir vērts iegādāties telefonam pilnu apdrošināšanas kompleksu, pretējā gadījumā uz laiku ir jāiztiek bez tā! Arī telefonsakaru uzņēmums šobrīd strādā pie tā, lai klientiem apdrošināšanas ietvaros būtu iespēja nepieciešamības gadījumā saņemt rezerves telefonu par papildu maksu!

Žurnāliste
Darbā raidījumā Bez Tabu nākas akceptēt izaicinājumu pilnu ikdienu. Žurnāliste rūpīgi iedziļinās dažādu nejēdzību risināšanā un veido stāstus par visdažādākajām tēmām.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm