tv3.lv

Cenšoties “reanimēt” zāles pļāvēju, saimniece no tirgotāja un ražotāja saņem atteikumus

Jelgavas pusē dzīvojošā Laima pirms trim gadiem internetveikalā par teju 200 eiro iegādājas ar akumulatoru darbināmu zālespļāvēju. Tomēr, sākoties jaunajai pļaušanas sezonai, līdz šim uzticamais dārza palīgs uzsaka darbu.

Zāles pļāvējs nedarbojas. Saimniece pat uz visu dienu atstāj akumulatoru pieslēgtu tā lādēšanas ierīcei, taču arī tas nelīdz. Saprotot, ka nu ir lielas ziepas, Lauma nolemj izlasīt ierīces lietošanas instrukciju, atklājot, ka arī ierīces dīkstāves laikā, piemēram, ziemā, ik pēc diviem mēnešiem ir jāveic atkārtota akumulatora uzlāde.

“Pilnīgi jebkuram akumulatoram ir pašizlāde. Tas nozīmē, ka akumulators stāvot lēnām lādējas ārā,” skaidro SIA “North Technology Group” servisa vadītājs Kristaps Ozoliņš.

Saimniece vēršas pie tirgotāja – internetveikala “220.lv”, lūdzot palīdzību atgriezt zālespļāvēju pie dzīvības. Tomēr vien pēc 21 dienas sniegtā atbilde pilnībā apsēdina kundzi. Klientam pat netiek piedāvātas alternatīvas.

Lauma ne tikai izokšķerējusi lērumu citu internetveikalu Latvijā, bet pat spērusi soli vēl tālāk, cenšoties sazināties ar konkrētā zālespļāvēja ražotāju Čehijā. Taču arī tas neesot līdzējis.

Saimniece tagad ir izmisumā, kā tikt pie zālespļāvēja akumulatora, nebraucot uz Čehiju. Un arī Latvijā to iegādāties nevar.

Viena no alternatīvām ir akumulatora atjaunošana, to uzsver Ozoliņš. Tā gan ne vienmēr ir ekonomiski izdevīgāka par jauna identiska akumulatora iegādi.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Lauma aicina līdzcilvēkus, pirmkārt, izlasīt ierīču lietošanas instrukcijas, otrkārt, iegādājoties ar akumulatoriem darbināmas mantas, izvērtēt, kā rīkoties situācijā, ja akumulators pārstāj darboties vai arī ar to notiek kāds negadījums. Proti, cik viegli būs tikt pie jauna akumulatora, lai nopirktā ierīce nebūtu jāizmet.

Pēc sižeta tapšanas Bez Tabu saņēma atbildi no internetveikala “220.lv”. “Klienta iegādātā pļāvēja rezerves akumulators kādreiz ir bijis sortimentā, bet šobrīd tas tirgū nav pieejams. Uz pieprasījumu mūsu piegādātājam, saņēmām atbildi, ka prece šobrīd nav pieejama. Tādu pašu ziņu saņēmām arī no oficiālā “Fieldmann” izplatītāja Čehijā. Iesakām pircējam vērsties pie kāda no uzņēmumiem, kuri nodarbojas ar akumulatoru un bateriju atjaunošanu, iespējams, tur varēs rast risinājumu. Pircējiem ir jārēķinās, ka reizēm ražotāji pārtrauc kāda produkta ražošanu, šādos gadījumos iesakām aizvietot preci ar kādu no lielāko ražotāju piedāvājuma, kuru produktiem rezerves daļas būs pieejamas vēl ilgu laiku pēc preces iegādes.”

Žurnālists
Medijos pavadīti vairāk nekā 14 gadi. Uzskata, ka katrs stāsts un problēma ir iespēja sabiedrībai atgādināt par dažādām dzīves situācijām, kas var skart jebkuru no mums. Strādājot, rod iespēju ne tikai risināt problēmas, bet arī pamācīt citus labākai ikdienai.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm