Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Stulbi! 75 eiro uzdāvināti!” Lombardā Liepājā iegādāta šujmašīna nokalpo vien nepilnu dienu
Liepājniece Ingrīda komisijas veikalā iegādājusies šujmašīnu, taču drīz vien ierīce pārstājusi darboties. Preces saimniece nu ir neizpratnē par komisijas veikalā iegādāto mantu garantiju.
“Vita Lombards” komisijas veikalā Liepājā nopirku šujmašīnu. Bojāta. Izrādās, garantija darbojas 24 stundas, bet tas bija jāizsapņo pašai. Nebija ne garantijas talona, ne čekā kaut kas minēts! Stulbi! 75 eiro uzdāvināti!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā skaidro, ka šāda 24 stundu garantija nav noteikta normatīvajā regulējumā, tāpēc tā uzskatāma par uzņēmuma garantijas politikas interpretāciju. Neatkarīgi no tā, vai prece ir lietota vai jauna, klientam ir tiesības vērsties pie komersanta, izvirzot pretenzijas. Savukārt, ja klientam vēl pirms preces iegādes ir izskaidroti bojājumi, tad tos nevar uzskatīt par iemeslu garantijai un preces atgriešanai. Centrs iesaka šādās situācijās vērsties pie komersanta ar oficiālu iesniegumu. Ja atbilde neapmierina vai arī tā netiek saņemta noteiktajā termiņā, klients var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
“Bez Tabu” saņēma arī SIA “Vita Lombards” komentāru:
Atsevišķa garantija SIA “Vita Lombards” (turpmāk – Sabiedrība) komisijas veikala precēm šobrīd netiek dota, taču saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 13. pantu Sabiedrība nodrošina preces atbilstību līguma noteikumiem, un gadījumos, kad divu gaidu laikā atklājas jebkāda preces neatbilstība līguma noteikumiem (izņemot preces defekti, par kuriem klients tiek informēts preces iegādes brīdī un kas tam ir bijuši zināmi, jau izdarot izvēli par preces iegādi), klients ir tiesīgs vērsties pie Sabiedrības ar iesniegumu, kurā norāda visus konstatētos apstākļus, savu prasījumu, iesniegumam klāt pievienojot darījumu apliecinošu dokumenta kopiju (čeku). Sabiedrība individuāli izvērtē katru iesniegumu un visus iesniegumā norādītos līguma neatbilstības apstākļus, un, attiecīgi vadoties no konstatētā, ja preces neatbilstība līguma noteikumiem (piemēram, bojājumi vai defekti) nav radušies paša klienta darbības vai bezdarbības rezultātā, tad saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, un ņemot vērā paša klienta prasījumu, vienojas ar klientu par atbilstošāko risinājumu konkrētajai situācijai. Vēršam uzmanību, ka Sabiedrībai šobrīd nav šādu saņemtu iesniegumu, līdz ar to sniegt konkrētākus komentārus nav iespējams. Vienlaikus Sabiedrība aicina savus klientus vispirms visas radušās situācijas risināt ar pašu Sabiedrību vēršoties pie tās ar attiecīgu iesniegumu.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!