tv3.lv

“Izrādās, ka nekas nav aizskaitīts!” Otrās grupas invalīdam piešķirtais atvieglojums par telefonrēķinu adresātu nesasniedz

Siguldietis Vilnis ir otrās grupas invalīds un kopš pērnā gada vasaras katru mēnesi saņem valsts sociālo pabalstu. Sociālais dienests piedāvā daļēji apmaksāt ikmēneša telefonpakalpojumu rēķinus, taču nauda īsto adresātu nesasniedz!

Vilnis
vēlas, lai nauda nonāk pareizajā vietā

Ieguvu otro grupu, jo guļošu aizveda no mājas un izoperēja kuņģi, ielika tur sistēmu, lai varētu paēst. Ieguvu invaliditāti, bet tā naudiņa nav liela – 196 eiro. Sociālais dienests martā ir noskaitījis 24,09 eiro, aprīlī atnāk rēķins par pilnu maksu – interesējos, kāpēc tā. Tad atkal aizskaitīju, bet atkal “Tele2” neko nav saņēmis. Izrādās, ka nekas nav aizskaitīts. Tā tomēr ir nodokļu maksātāju naudiņa, negribu, lai aiziet tur, kur tai nav paredzēts…

Kristīne Freiberga
Siguldas novada pašvaldības Sociālā dienesta vadītāja

Ministru kabineta noteikumi par mājokļa pabalsta piešķiršanu ir diezgan sarežģīti. Noteikumi nosaka konkrētu formulu, pēc kuras mēs rēķinām, cik katra persona var saņemt šo palīdzību. Tas ir ļoti laikietilpīgs process, jo sociālajiem darbiniekiem ir jāskaidro cilvēkiem, kā šo palīdzību var saņemt un ko tā nozīmē. Mēs nepārskaitām privātpersonām šo finansējumu, mēs pārskaitām jau pakalpojumu nodrošinātājiem.

Lai nomierinātu iedzīvotāju, šobrīd tehniskā kļūme starp mobilo sakaru uzņēmumu un pašvaldību ir atrisināta. Tomēr nepamet doma, ka visas zvaigznes kungam salikušās ne tā, jo “Tele2” sistēmā aizķeršanās maksājumu procesā nav bijusi!

Kristīne Freiberga
Siguldas novada pašvaldības Sociālā dienesta vadītāja

Minētai personai tika piešķirts mājokļa pabalsts – norēķināšanās ar “Tele2”. Šobrīd ir konstatēts, ka viena mēneša maksājums tehnisku iemeslu pēc ir aizgājis uz nekorektu kontu. Tas ir precizēts un veikta korekcija. Ir tā, ka, iespējams, pakalpojuma nodrošinātājs mēneša rēķinus izraksta, nesaņemot ziņas no pašvaldībām, tāpēc ieraudzīja, ka divi mēneši jau ir neapmaksāti.

Kaut arī pašvaldības sociālais dienests dievojas, ka nauda ir pārskaitīta, Vilnis netiek skaidrībā, jo mobilo sakaru operators atbild pavisam, ko citu! Lai nomierinātu iedzīvotāju, šobrīd tehniskā kļūme starp mobilo sakaru uzņēmumu un pašvaldību ir atrisināta. Tomēr nepamet doma, ka visas zvaigznes kungam salikušās ne tā, jo “Tele2”  sistēmā aizķeršanās maksājumu procesā nav bijusi!

Oskars Fīrmanis
“Tele2” pārstāvis

No konkrētā klienta saņēmām jautājumus, vai sociālais dienests ir veicis viņa rēķina apmaksu. Savās sistēmās pārbaudījām, bet šādu maksājumu nebijām saņēmuši. Tas, ko mēs redzam savā sistēmā, klients pēc tam laikus bija veicis maksājumu. Cilvēkiem jāatceras, ja arī kāds šo cilvēku vietā veic maksājumus, būtu vēlams norādīt klienta numuru un rēķina numuru, tad daudz ērtāk ir atrast vajadzīgo maksājumu.

Darbā raidījumā Bez Tabu nākas akceptēt izaicinājumu pilnu ikdienu. Žurnāliste rūpīgi iedziļinās dažādu nejēdzību risināšanā un veido stāstus par visdažādākajām tēmām.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm