“Jau pēc gada mājai apmetums lobās nost!” Olainiešus neapmierina mājas renovācijas darbu kvalitāte!

Lai uzlabotu energoefektivitāti, pirms diviem gadiem Olaines iedzīvotāji ir saņēmušies renovācijas darbiem divās deviņstāvu mājās, taču, neraugoties uz to, ka pagājis neilgs laiks, iemītnieki, pauž neapmierinātību par padarīto darbu kvalitāti!

Terēza
neapmierina rezultāts

Jau pēc gada sāka lobīties apmetums nost no sienas. Mums pagrabos bija stikla logi, tos nomainīja pret restītēm, tagad tur pūš vējš un visi produkti sasalst. Pie renovācijas darbiem, sienā urba caurumus, tos atstāja un neaiztaisīja ciet. Beigās visi cilvēki paši to sataisīja līdz galam. Negribas, lai dzīvoklis ir ar caurumiem un trubām un ka cits kaimiņš redz un dzird, ko tu dari.

Terēza jau gadu ir Parka ielas mājas vecākā, tāpēc aktīvi iesaistās iedzīvotāju labklājības uzlabošanā. Viņa ir sašutusi par atbildīgā apsaimniekošanas uzņēmuma attieksmi un bezatbildību! Sākoties renovācijas darbiem, Zemgales 51 mājas iedzīvotāji sūdzas, ka savlaicīgi nebija vienošanās konkrēti par plānotajiem uzlabojumiem un kopējām tāmes izmaksām.

Ludmila
negrib lieki maksāt

Trešdaļa iedzīvotāju ir neapmierināti ar veiktajiem aprēķiniem. Mājā neuzstādīja radiatorus, bet naudu pieprasīja. Summa, ko sākotnēji noteica par mājas renovāciju, neizmainījās. Kad mainīja logus, teica, ka iestiklos pirmā stāva balkonus. Tas ietilpa renovācijā, tomēr es to nevēlos, jo varu izdarīt pati lētāk nekā piedāvā renovācijā. Viņi piedāvā iestiklot par vairāk nekā 500 eiro, es varu atrast lētāk, tāpēc uzskatu, ka šī summa arī jāizņem no tāmes.

Savukārt Olaines pašvaldībā uzskata, ka ēku renovācija ir veikta atbilstoši visām prasībām, pamatojot iedzīvotāju sāpi vien ar informācijas nepietiekamību dažos jautājumos!

Kristaps Vītiņš
AS “Olaines siltums un ūdens” projektu vadītājs

Viens no punktiem, par ko sūdzējās iedzīvotāji, ka pagrabs ir auksts un pārtikas produkti sasalst. Iedzīvotāji pieraduši, ka pagrabs ir silts. Lai samazinātu siltuma zudumus, renovācijas projektu laikā pagrabu un bēniņus taisa kā auksto daļu.

Projektu vadītājs nesaredz celt trauksmi pat arī tad, ja ēkām nepieciešami kādi labojumi, jo uzņēmums sola piecu gadu garantiju.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Kristaps Vītiņš
AS “Olaines ūdens un siltums” projektu vadītājs

Iedzīvotājiem piedāvāja divus risinājumus. Viens risinājums- stiklot lodžijas, un tad lodžijas paliek kā siltā mājas daļa. Otrs variants, ka lodžijas tikai stiklo, lai lietus netiek iekšā. Iedzīvotāji sapulcē izvēlējās otro variantu. Idejiski, ja izvēlas otro variantu, balkons tikai tiek stiklots, apakšējām malām paliekot vaļā.

Arī galvaspilsētā iedzīvotāju sūdzību par renovācijas laikā piedzīvoto netrūkst, tāpēc jau pašā saknē tas jārisina ar namu pārvaldniekiem.

Kaspars Līcītis
Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta pārstāvis

Iedzīvotājiem ir tiesības pieprasīt tehnisko atzinumu no sertificētiem speciālistiem, kuri novērtēs, cik kvalitatīvi tiek veikti darbi, līdz ar to tas būs arī pamats turpmākajam dialogam gan ar apsaimniekotāju, gan arī būvnieku.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm