Mīļotā vīrieša dāvātais zelta gredzens draudzenei pēc 10 dienām sāk izjukt. Veikals labot negrasās

2022. gada 24. augustā 19:03

Vasaras sākumā raidījuma skatītāja Jana juvelierizstrādājumu veikalā “GIVEN” iegādājās zelta gredzenu. Tā bijusi dāvana no mīļotā vīrieša kādos pārim īpašos svētkos. Taču prieks par dāvanu bijis īss.

Pēc desmit dienām no Janas gredzena izkritis viens no briljantiem. Jana devusies uz veikalu, kur vēlējusies nodot gredzenu labošanā uz garantiju. Tur veikala darbinieces sievieti laipni apkalpojušas un gredzenu paņēmušas. Pēc divām nedēļām Jana saņēma zvanu no veikala pārstāvja, kas uzsvēra – gredzens esot mehāniski bojāts no sievietes puses, tāpēc veikals garantiju nesegs.

Pēc garām pārrunām veikals tomēr piekāpies un lēmis – ieliks jaunu dimantu un pie viena – gredzenu iztaisnos, liekot Janai šķirties no papildu 15 eiro.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Jana
Nopirkusi gredzenu par 720 eiro

“Gredzens atnāca no remonta. Tajā brīdī es skatos – gredzens nav asimetrisks, respektīvi, tas ir nevis apaļš, bet nav kārtīgi saremontēts.”

Saprotot, ka gredzens nav salabots, Jana atkal vērsusies pie veikala. Šoreiz – jau ar rakstveida iesniegumu, kurā lūgusi saņemt atpakaļ naudu vai arī šo preci samainīt pret kādu citu. Tomēr veikala pārstāvjiem ir pavisam cits viedoklis – viņi uzskata, ka gredzens iespēju robežās salabots un kompensācijas prasība tiek noraidīta.

Veikals “GIVEN”, kurā nelaimīgais gredzens iegādāts, gredzenus nelabo paši. Viņi izveidojuši servisu, kas nodrošina rotu apkopes un atjaunināšanas darbus. Servisa pārstāve atklāj – gredzenam bijušas vairākas kaites, ne tikai izkritis dimants.

Jana Jackovska
“GOLDWORK JUVELIERI” servisa vadītāja

“Gredzens ir mehāniski deformēts, respektīvi, ir deformēta riņķa ģeometrija, gredzena dekoratīvo elementu stīpiņas, kas ir apbērtas ar briljantiem, ir pilnībā saplacinātas, kas dotajā gadījumā arī bija par iemeslu tam, kāpēc no gredzena izkrita šis te melnais briljants.”

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Servisa vadītāja uzsver, ka uzņēmums ir izdarījis visu, lai gredzenu ne tikai salabotu, bet arī restaurētu tā sākotnējā izskatā, un uzskata – kliente patiesi pati sabojājusi gredzenu. Patērētāju aizstāvji aicina Janu ar gredzenu doties pie kāda neatkarīga juveliera, lai viņa atzinums pamato Janas aizdomas.

Žurnāliste
Ļoti viegli atrod kopīgu valodu ar saviem sižetu varoņiem. Viņu raksturo empātija, atbalsts un drosme, tāpēc skatītāji ar saviem stāstiem bieži vien taisnā ceļā dodas tieši pie Lindas.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm