15 eiro pa vējam! Limbažos tirgo vecas un nederīgas priekšapmaksas kartes

Iveta no Limbažiem jau vairāk nekā 10 gadu zvanīšanai un īsziņu sūtīšanai izmanto tarifu ar priekšapmaksu. Limbažniece regulāri papildina kontu ar veikalā iegādātām priekšamapskas kartēm. Tiesa gan, beidzamā no reizēm radīja sarežģījumus.

Satiekoties ar “Bez Tabu”, gan Iveta, gan draugs Māris ar virtuozām kustībām lieliski tiek galā ar tā dēvēto podziņu telefonu un ievada nesen iegādātās priekšapmaksas kartes kodus. Rezultāts arī šoreiz identisks – karte nederīga.

Aplūkojot Ivetas iegādāto priekšapmaksas karti, uzmanību piesaista tās dizains – sakaru operatora logotips nav tāds, kā to zinām šodien, arī kartes vērtība jeb piecu latu nomināls liek uzdot jautājumus.

Veikala “Rimi”, kurā Iveta iegādājās karti, darbiniece no atvilktnes pie kases pat izvelk čupiņu ar šādām kartēm. Uz iepakojuma ir kartes nominālvērtība gan latos, gan eiro. Jāpiebilst, ka Latvija uz eiro valūtu pārgāja 2014. gadā.

Arī nupat iegādāto otro karti neizdodas atjaunot nedz Ivetai, nedz Mārim, nedz arī “Bez Tabu” žurnālistam un neatkarīgajai ekspertei.

Čeku par iegādāto priekšapmaksas karti Iveta un Māris nesaglabā. Līdz ar to arī veikala darbiniece atdot naudu par nekorekto karti neesot varējusi.

Līdzās “Rimi” veikalam Limbažos ir vēl viena tirdzniecības iestāde, kurā atrodas sakaru operatora veikals. Tomēr arī tur nesaņemam atbildes, kālab nopirktās priekšapmaksas kartes nestrādā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Šīm kartēm jau sen bija jābūt izņemtām no apgrozības, – to uzsver “Bite Latvija” pārstāve Una Ahuna-Ozola. Tiesa gan, izplatītājs tomēr neesot paveicis savu darbu godam un veikalā Limbažos vēl joprojām tiek tirgotas “greizās” priekšapmaksas kartes.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka gadījumos, kad ir nekvalitatīva vai līgumiem neatbilstoša prece, kas šajā gadījumā ir priekšapmaksas karte, klientiem vispirms jāvēršas pie tirgotāja vai, kā šajā gadījumā, pie sakaru operatora “Bites”. Tam piekrīt arī “Bites” pārstāve, kas piebilst, ka Ivetas lietu varēja atrisināt ar viena zvana palīdzību.

Pēc “Bez Tabu” vēršanās pie sakaru operatora, Ivetas telefona numura kontā ieskaitīta naudas summa par abām Limbažos nopirktajām nederīgajām priekšapmaksas kartēm.

Žurnālists
Medijos pavadīti vairāk nekā 14 gadi. Uzskata, ka katrs stāsts un problēma ir iespēja sabiedrībai atgādināt par dažādām dzīves situācijām, kas var skart jebkuru no mums. Strādājot, rod iespēju ne tikai risināt problēmas, bet arī pamācīt citus labākai ikdienai.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm