Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Atstāju atbilstošu vērtējumu, bet par to novilka 75 eiro!” Ceļotājai aizdomas par uzpirktām viesnīcu atsauksmēm!
Latviete Vita pirms pieciem mēnešiem pārcēlās uz dzīvi Londonā pie sava drauga. Meitene ik pa laikam sevi pieķērusi pie domas par mājām, tāpēc nolēmusi atbraukt apciemot ģimeni un atpūsties dzimtenē.

Vita ar draugu nolēma palikt galvaspilsētā – plānu bija daudz, tāpēc abi atraduši pavisam izdevīgu vietu, kur vienkārši pārnakšņot. Naktsmītnes meklējumi notikuši vietnē booking.com.
Abi rūpīgi izpētījuši izvēlētās naktsmītnes vērtējumu no citiem ceļotājiem. Tas bijis varen labs – 9,2 balles. Ceļotājiem nebijušas nekādas šaubas par to, ka palikšana noskatītājā hostelī varētu būt problemātiska.
Tomēr, dienām ejot, sajūta par komfortablu hosteli izkūpējusi gaisā.
Vannas istabas netika regulāri tīrītas, dušas telpas un paklāji bija ar pelējumu. Ventilācija nestrādāja. Līdz ar to bija arī nepatīkama smaka.
Tevi varētu interesēt
Pēc redzētā abi esot bijuši neizpratnē par to, ka vietnē booking.com hostelim ir tik labs vērtējums. Visas atsauksmes esot bijušas pozitīvas.
Pēc desmit dienu viesošanās Latvijā, Vita kopā ar draugu atgriezusies Londonā. Protams, neizpalikusi arī viņu atsauksme par piedzīvoto hostelī.
Nekavējoties draugs sazinājies ar portālu booking.com. Sākumā gan viņi nesapratuši, kas par lietu šādai situācijai, taču vēlāk paskaidrojuši, ka viesnīcas vadība naudu no kartes noņēmusi tāpēc, ka abi ceļotāji esot pārkāpuši iekšējās kārtības noteikumus.
Tomēr Vita ir pārliecināta, ka tas nebūt nav īstais iemesls šādai rīcībai. To apstiprina telefona zvans, kurā hosteļa pārstāve skaidri un gaiši pasaka, ka atsauksme ir jānomaina.
“Ja Jūs nomainīsiet pievienoto atsauksmi, mēs Jums atmaksāsim naudu!”
Arīdzan Bez Tabu komanda viesojas norādītajā hostelī. Tiesa, tas atrodas dzīvojamajā mājā ar kodu. Zvanām hosteļa vadībai un uzdodamies par ceļotājiem. Bez Tabu aicina uzgaidīt administratori.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste informē, ka šajā situācijā neesot vietnes booking.com vaina.
Caur booking.com neiet nauda. Ja rodas kāda situācija, kad nauda ir nepamatoti noņemta, viņi nespēj to atdot.
Asociācijas pārstāve aicina ceļotājus vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un ziņot bankai par konta patērēšanu bez personas klātesamības.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!