Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Gribu, lai man apmaksā rēķinus!” Pārtikas veikalā Rīgā darbinieks ar pārkrautiem ratiem notriec pircēju
Bez Tabu skatītāja Biruta no Jūrmalas, viesojoties galvaspilsētā, nolemj iepirkties tirdzniecības centrā “Origo” esošajā “Rimi” veikalā. Tomēr tur piedzīvotais negadījums vēl ilgi palikšot jūrmalnieces atmiņā.
Biruta devās veikalā ar mērķi nopirkt gurķi un bulgāru piparus. Piepeši jūrmalniece atskārta, ka nupat, nupat atvērta beidzamā buljonu kubiciņu iepakojums. Meklējot trešo pārtikas elementu preču stendā, kundze pēkšņi jau atradās garšļaukus. Jūrmalniece nebūt nepiedzīvoja pēkšņu samaņas zudumu vai kādu citu veselības kaiti, kas liktu mesties gar zemi. Sievieti pie pārtikas produktu plaukta ar preču ratiem notrieca veikala darbinieks.
Pilnīgs klusums bija. Parasti jau kaut kāds troksnis ir tiem ratiem, bet viņam nebija nekāds troksnis. Tikai bija trieciens man pa jostas vietu, un es biju gar zemi. Viņš stūma pārpildītus ratus ar produkciju un neredzēja, kur brauc? Ja viņš neredzēja, kur brauc, viņam vajadzēja vilkt tos ratus, bet – ne stumt.
Biruta atminas, ka sadursmes izraisītājs un citi darbinieki steiguši palīgā, piedāvāts arī izsaukt mediķu brigādi, no kā jūrmalniece šoka brīdī gan atteikusies. Kā vēlāk izrādījās, iespējams, tā esot bijusi kļūda, jo jūrmalniece vēlāk nokļūst slimnīcā, kur pavada sešas dienas. Kundze arī šķīrās no naudas gan par atrašanos ārstniecības iestādē, gan arī par medikamentiem. Turklāt vēl joprojām esot jūtamas trieciena sekas.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas prezidents Jānis Abāšins atzīst, ka Birutas gadījums nebūt neesot unikāls un traumu gūšana veikalos notiekot gana bieži. “Vai tās ir paslīdēšanas, vai tas ir automātisko durvju nenostrādāšana, roku, kāju laušanas, uzbrauc virsū ar ratiņiem vai kaut kas uzkrīt virsū no plauktiem. Tie gadījumi mēdz būt.”
Cietusī veikala apmeklētāja gan atzīst, ka nezina, ko tagad iesākt, tāpēc arī vērsusies Bez Tabu.
Abāšins iesaka šādās situācijās pircējam fiksēt notikušo. Jo ātrāk tas tikšot izdarīts, jo mazāk pastāvēs iespējas, ka veikals varētu neuzņemties atbildību. Otra būtiska lieta – dokumentēt ārstniecības gaitu, saglabājot čekus, maksājumu uzdevumus un citu informāciju.
Gadījumos, ja konkrētā tirdzniecības iestāde nereaģē vai arī neapmierina pircēja prasību, allaž pastāv arī iespēja vērsties tiesā, kas, protams, ir laikietilpīgāks process.
Veikalu tīkls “Rimi” apstiprina, konkrēto negadījumu, paužot nožēlu. Tiesa gan, “Rimi” uzskata, ka veikala darbinieki esot darījuši visu nepieciešamo, lai pārliecinātos, ka cietušajai klientei nekas nekaiš.
Principā, gribu panākt tikai to, lai “Rimi” apmaksā man visus rēķinus.
Sižeta tapšanas laikā Biruta ar Bez Tabu palīdzību jau sazinājusies ar veikalu tīkla pārstāvjiem, paļaujoties, ka negadījuma šķetināšana neaizņemšot tik dārgo laiku.
Latvijas Tirgotāju asociācijas komentārs:
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!