tv3.lv

Izsalkusi un strupceļā! Restorāna kliente paliek ar neizmantotu dāvanu karti, jo iestāde Vecrīgā jau “aizklapēta”

2019. gada 29. jūlijā 20:00

Vecrīgā ik uz soļa atrodas pa kādam restorānam, un tieši viena no šīm iestādēm sarūpē rūgtus brīžus kādai izsalkušai klientei.

“Es saņēmu dāvanu dzimšanas dienā – dāvanu karti no restorāna “Aprika”. Nebija laika izmantot, bet, sākoties atvaļinājumam, domāju, ka došos šīs pusdienas nobaudīt,” stāsta Inguna.

Vēl viens iemesls restorāna apmeklējumam – dāvanu kartei tuvojas beigu termiņš – 29. jūlijs. Inguna šo restorānu apmeklē ne pirmo reizi, tāpēc ceļš uz “Apriku” ir jau zināms.

“Ņemot līdzi nelielu izsalkuma sajūtu, jau gara acīm skatot restorānu, smaržojot ēdienu, dodos baudīt. Bet atnāku, ieraugu slēgtas durvis. Uz durvīm nav nekādas informācijas, kas noticis, ko man darīt, un sazvanīt nevarēja, jo telefona numurs saka, ka nav adresāta. E-pastu arī aizsūtīt neizdevās. Ņēmu talkā “Bez Tabu”, ko man darīt ar šo dāvanu karti tagad?!”

Pils laukums 4, Vecrīga, tā ir vieta, kur savulaik atradās restorāns “Aprika”. Izkārtnes jau noņemtas, nav ne miņas no darba laikiem, durvis – arī ciet. Vienīgais, kas liecina par to, ka šeit kādreiz bija restorāns, ir logā ielīmētā atzinība.

Vēl šā gada pavasarī restorāns “Aprika” iekļuvis labāko septiņu jauno restorānu topā Latvijā. Tiesa gan, nesagaidot vasaru, dzīve “Aprikā” apstājas. Kā restorāna slēgšanas galvenais iemesls presē minēts valsts nodokļu lielais slogs. Aiz durvīm tagad paliek gan klienti, gan arī “Bez Tabu” sastaptā Inguna.

Dāvanu karte ir 20 eiro apmērā. Inguna noraizējusies, ka nu šī dāvana būs jāizmet, sarūgtinot arī dāvinātāju.

Arī “Bez Tabu” neizdodas sazināties ar restorāna pārstāvjiem, zvanot uz dāvanu kartē norādīto telefona numuru. Un sūtītie e-pasti uzreiz tiek atsviesti atpakaļ, jo adresāts vairs neeksistē. Tikmēr restorāna lapa sociālajā tīklā “Facebook” liecina, ka “Aprikas” dzīve turpinās, jo informācijas par to, ka restorāns ir aizvērts, nav. Tas stipri maldina citus gardēžus.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Bez Tabu” nolemj iet apkārtceļu un zvana restorāna kādreizējam šefpavāram. Ar bijušā darbinieka Ingmara palīdzību tiekam pie slēgtā restorāna saimnieka telefona numura un veicam nākamo zvanu.

Nu jau aizklapētā restorāna “Aprika” saimnieks Jānis Katlaps uzsver, lai Inguna sazinās pati personīgi. “Kāpēc ar žurnālistiem tas jārisina?” jautā Jānis.

Izskaidrojot, ka Inguna jau izmēģinājusi dažādus saziņas variantus, Katlaps piekrīt individuālai saziņai ar Ingunu.

Šobrīd ar Ingunu viss nokārtots, nauda ir saņemta atpakaļ.

Video: Patērētāju tiesību aizsardzības centra skaidrojums, kā rīkoties līdzīgās situācijās

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm