tv3.lv

Jau trīs mēnešus veikals nelabo un nemaina datoru – nepalīdz arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

Students Mareks aprīļa beigās sapratis, ka datoram ir defekts un tas jāved uz servisu labot. Un varētu šķist, ka viss pavisam vienkārši, jo Mareks iekļāvies garantijas termiņā, taču – nebūt ne.

Servisā konstatēts, ka datoram patiesi ir redzama problēma – ekrāns izslēdzas pats no sevis. Tiek nolemts – datoram tiks mainīta mātes plate. Servisā dators it kā salabots. Serviss Marekam datoru atdevis, Mareks to sācis lietot un pēc pus stundas tas atkal izslēdzies. Kopā ar “iDeal” darbiniekiem konstatēta problēma un dators devies uz servisu jau otro reizi.

Un te nu viena pēc otras sākušās problēmas – Marekam nosūtīta īsziņa, ka defekts nav konstatēts un nav nekā labojama. Mareks pēc kārtējās vilšanās griezies pēc palīdzības Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Tur Mareks noskaidrojis, kā sauc personu, kas uzņēmusies Mareka lietu. Pāris dienas vēlāk Mareks centies ar kundzi sazināties, taču viņa apgalvojusi, ka šādu lietu nemaz neatceras. Un vispār – darbiniece tūliņ dodoties atvaļinājumā un tik drīz atbildi Mareks varot nemaz negaidīt.

Nenolaižot rokas, Mareks palīdzību lūdzis tēvam, kurš vērsies pie Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadības. Un, tavu brīnumu, arī tur visi atbildīgie atvaļinājumā. Un arī šobrīd daļa centra pārstāvju ir atvaļinājumā, tāpēc komentārs, ko saņem “Bez Tabu” komanda, ir krietni virspusējs.

Eva Eglīte
PTAC pārstāve

“PTAC svarīgs ir ikviens patērētājs, un mērķis vienmēr ir palīdzēt situāciju risināšanā. Bet diemžēl ir šādi gadījumi, kad komersants komentārus nesniedz noteiktajos termiņos un, ņemot vērā, ka iesniegumu apjoms ir tiešām liels, savukārt darbinieku skaits, kuri šos iesniegumus izskata, ir ierobežots, tad ne vienmēr iesniegumu izskatīšanu ir iespējams pabeigt mēneša laikā.”

Tāpat arī PTAC pārstāve atklāj, ka Mareks darbiniecei zvanījis pēc darba laika un tāpēc atbilde par lietu nav saņemta.

Mareks
vīlies vairāku iestāžu darbībā

“Es domāju, ka abas kompānijas ir nostrādājušas ļoti nekvalitatīvi un nekompetenti, jo PTAC es esmu pavisam vīlies, jo tā tomēr ir aizsardzības iestāde, kurai būtu jāstrādā manā labā.”

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Veikala, kurā Mareks datoru iegādājies, “iDeal” pārstāvji situāciju uztver ļoti nopietni atzīst savu kļūdu komunikācijā, taču ne servisa darbībā. “iDeal” pārstāvis atklāj, ka uzņēmums ir ieinteresēts remontēt ierīces, tiklīdz redz iespēju to darīt, jo tieši par to uzņēmums saņem naudu. Uzņēmuma pārstāvis gatavs kompromisam, tāpēc uzņēmums ar Mareku jau sarunājuši tikšanos, lai par kompensāciju vienotos. Ja būs nepieciešams, uzņēmums izsniegs Marekam jaunu datoru.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm