tv3.lv

“Kāpēc maksāt, ja neesmu parādā!” “Tet” uzrīda parāda piedzinēju, kliente noskaitusies, jo saistības nokārtojusi sen

2021. gada 23. decembrī 19:17

Valkas puses iedzīvotāja Gita neizpratnē, kāpēc sakaru operators “Tet” viņai uzrīdījis parādu piedzinēju par nenokārtotām saistībām, ja viņa nav palikusi parādā uzņēmumam.

Ar “Bez Tabu” sazinājās Valkas puses iedzīvotāja Gita, kura atteicās no “Tet” televīzijas pakalpojuma pirms vairāk nekā gada, 2020.gada septembrī. Klausot “Tet” norādēm, pārtraucot saistības ar uzņēmumu, Gita nosūtīja tam piederošo dekoderu, izmantojot pakomātu pakalpojumu.

Gita
cīnās par taisnību kopš 2020. gada septembra

Es domāju, ka viss ir kārtībā, bet pēc mēneša atsūtīja vēstuli, ka man jāsamaksā 8,60 eiro par dekoderu, pretējā gadījumā mani nodos parāda piedziņai. Kāpēc maksāt, ja no savas puses visu esmu izdarījusi pareizi – esmu nosūtījusi dekoderu.

Sazinoties ar pakomātu uzņēmumu, Gita noskaidrojusi, ka dekoders no pakomāta savākts un nogādāts “Tet”. Tomēr arī vēlāk “Tet” nelikās mierā, sakot Gitai, ka dekoders nav nosūtīts.

Gita
cīnās par taisnību kopš 2020. gada septembra

Centos piezvanīt “Tet” un paskaidrot, ka esmu nosūtījusi ierīci jau sen. Sazvanīt nevarēju, viņi uzstāj, lai sazinās ar robotiņu. Tas robots man nemācēja atbildēt uz jautājumiem. Pēc tam rakstīju vēstuli, ka esmu nosūtījusi dekoderu. Teica, ka atbildēs man divu darba dienu laikā. Pagāja vairākas darba dienas, no viņiem nebija nekādas ziņas. Man bija nemierīgs prāts, jo, ja nu gadījumā mani nodos parādu piedzinējam, tādējādi sabojājot kredītvēsturi, diez kas nebūs.

“Tet” uzrīda parāda piedzinēju, bet, piesaucot “Bez Tabu”, dekoders atrodas noliktavā

Vēlāk piepildījās Gitai nelabvēlīgais scenārijs – viņai uzrīdīja parāda piedzinēju. Tobrīd saistības pieauga, ņemot vērā parāda piedzinēja atlīdzības daļu.

“Vienubrīd padomāju noskaitusies, ka jāmaksā tā nauda, bet mana kolēģe teica, kāpēc man to darīt, ja esmu visu izdarījusi. Es to visu laiku sev skandināju: esmu visu izdarījusi no savas puses. Vēlāk sazinājos ar jums, “Bez Tabu”.”

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Par vēršanos “Bez Tabu” Gita “Tet” brīdināja pirms sarunas ar raidījuma žurnālistu. Intervijā viņa raidījumam stāstīja, ka “Bez Tabu” piesaukšana nostrādājusi kā burvju nūjiņa, jo “Tet” beidzot atrada noklīdušo dekoderu savā noliktavā. Tas, kā apstiprināja “Tet”, uzņēmumam patiesi piegādāts jau 2020. gada septembrī. Pēc ierīces atrašanas “Tet” atsauca parāda piedziņu.

Uzņēmumā raidījumam skaidroja, ka problēma radusies, jo Gita esot nosūtījusi ierīci ar citu identifikācijas numuru, līdz ar to, to saņemot, “Tet” neesot varējis ierīci sasaistīt ar konkrēto klienti.

Laura Jansone
“Tet” pārstāve

Saņemot ierīci, netika identificēts, ka konkrētā ierīce ir saistīta ar klienti. Līdz ar to informācijas sistēmā neuzrādījās, ka kliente atdevusi ierīci. Uzsākām detalizētu plašās noliktavas pārbaudi, kas aizņēma zināmu laiku. Aicinām klientus rūpīgi izturēties pret īrētām ierīcēm. Šajā gadījumā pieņēmām, ka saistības ir nokārtotas, ierīce atdota, tāpēc atsaucām parāda piedziņas prasību.

Bijusī “Tet” kliente Gita gan raidījumam apgalvoja, ka nosūtīja to pašu dekoderu, ko pirms vairākiem gadiem viņai uzticēja “Tet”, cits dekoders viņai neesot bijis. Tāpēc Gita pieļauj, ka, iespējams, savulaik kļūdījies “Tet”, izsniedzot ierīci ar citu, viņas līgumā neesošu identifikācijas numuru.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm