tv3.lv

”Ko te atbraucāt?” Vecākus pārsteidz Bērnu slimnīcas darbinieces attieksme

Sindija ģimenes divgadnieks pavadīja laiku pie omes laukos. Kādā brīdī vecmamma zvanījusi un informējusi vecākus par strauju temperatūras paaugstināšanos bērnam.

Vecāki apdarījuši darbus Rīgā un steigušies uz laukiem, kur konstatējuši, ka jaunākai atvasei ir 39,7 grādu temperatūra. Nekavējoties pieņemts lēmums doties uz galvaspilsētu un pa ceļam sazināties ar 113 operatoru.

Sarunā abas puses vienojušās, ka saviem spēkiem nogādās mazuli Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas uzņemšanā. Ģimene devusies uz ieeju, kur saziņa ar darbiniekiem notiek ar namruņa starpniecību.

Nācies pagaidīt, kamēr uzņemšanā ielaiž citus bērnus, pēc tam jau bijusi Sindija ģimenes kārta zvanīt pie namruņa.

Sindijs
divgadnieka tētis

Pacēla darbiniece, vaicāja, kādas sūdzības. Teicām, ka bērnam 39,7 temperatūra. Uzreiz prasīja, cik dienu ir temperatūra. Atbildējām, ka vienu, tad viņa teica: ”Ko te atbraucāt? Ko šeit darāt?” Mēs bijām šokā un neko neatbildējām. Tad domofons atslēdzās, viņa nometa klausuli. Zvanījām vēlreiz, vairs neviens neatbildēja. Emocijas bija šokējošas. Sieva jau raudāja, bija izmisums. Kā var prasīt, ko te darām? Neviens taču bezjēgā tur nebrauc.

Ar trešo zvana reizi izdevās iekļūt uzņemšanā, tur sagaidījis laipns vīrietis, kurš nekavējoties steidzās izjautāt mammu. Bērnu slimnīcas administrācijā norāda, ka nelaipna attieksme uzņemšanā un darbā ar pacientiem nav pieļaujama.

Slimnīcas personāls pēckovida periodā piedzīvo lielu pacientu pieplūdumu, tomēr tas nedrīkstot ietekmēt komunikāciju ar pacientiem. Lielākā pacientu daļa gan ir tādi, kuri varēja uz slimnīcu arī nebraukt.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Alla Silova
pediatre, Bērnu slimību klīnikas virsārste

Man ir jāsaka dziļa nožēla par to, ka komunikācija nav bijusi no tām veiksmīgākajām. Gribētos vecākiem atvainoties. Šobrīd ļoti strādājam, lai darbinieki arī stresa situācijās komunicētu atbilstoši. Mēs šeit prioritizējam pacientus krāsās: zaļā, oranžā un sarkanā. ”Zaļie” pacienti veido lielāko daļu, tā ir pacientu daļa, kuriem būtu jāvēršas pie ģimenes ārsta, ambulatori pie pediatra, viņiem nav nepieciešama neatliekama palīdzība.

Mediķi darba laikā, ja vien nav nepieciešama neatliekama palīdzība, iesaka sākotnēji vērsties pie ģimenes ārstiem. Tāpat darba laikā, zvanot uz 80708866, var pieteikties konsultācijai ar Bērnu slimnīcas pediatru. Arī pēc darba laika – no astoņiem vakarā līdz astoņiem rītā, zvanot uz 26112887, konsultācijai pieejams pediatrs.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm