Kruīza kuģa “Tallink” klienti izmisumā – plānotais reiss atcelts, taču informācija par naudas atmaksāšanu nav

2022. gada 11. aprīlī 16:00

Rīdziniece Vineta kopā ar ģimeni pirmo reizi šopavasar vēlējās izbaudīt braucienu ar prāmi uz Stokholmu. Taču “Tallink” izlēma plānoto maija reisu pārcelt uz jūniju. Līdz ko biļetes bija rokā, sieviete internetā izlasīja, ka arī vasarā tomēr nevarēs doties kruīza braucienā.

Sievieti sadusmo, ka informāciju par reisa atcelšanu viņa izlasīja sociālajos tīklos. Uzņēmums klienti par nepatīkamajiem jaunumiem nav informējis.

Vineta ir ļoti noskaitusies, jo vēlas atgūt atpakaļ savus iztērētos 200 eiro. Klientu apkalpošanas servisu neesot iespējams sazvanīt, norādītais numurs ir atslēgts.

Vineta
vēlas atgūt savu naudu

Rīgā nevaru nevienu dabūt rokās. Iegāju viņu “Facebook” lapā, tur ir simtiem dusmīgu komentāru. Es kaut ko tādu negaidīju no lielas kompānijas, ja tas būtu mazs krāpnieku kantorītis, tad skaidrs. Šādas shēmas parasti notiek, vispirms samaksā naudu, tad telefons ir izslēgts un sazvanīt vairs nevar.

Sieviete arī piezvanīja uz Igauniju, lai noskaidrotu, kā rīkoties šajā situācijā, taču saņēma atbildi, lai turpina uzrunāt darbiniekus tepat Latvijā.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) norāda, ka ir jau saņemtas vairākas sūdzības, taču, ņemot vērā paziņojumu internetā, ka uzņēmums sola sazināties ar klientiem. PTAC pārstāve Sanita Gertmane iesaka vēl nesatraukties, bet gan gaidīt zvanu.

Ņemot vērā, ka prāmis ir devies prom, arī atbildīgās personas, kuras varētu sniegt komentāru, uz vietas Latvijā nav. Uzņēmuma pārstāve no Igaunijas skaidro, ka ir pieņemts lēmums kruīza kuģi “Isabelle” vest uz Tallinu, turpmākos mēnešos tas kalpos kā patvēruma vieta bēgļiem no Ukrainas.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Katri Link
AS “Tallink grupp” komunikācijas direktore

Mēs atvainojamies visiem mūsu Latvijas un Zviedrijas klientiem, kuri gaidīja šī maršruta atsākšanos. Šobrīd neplānojam reisu pavisam likvidēt, cerams, ka varēsim jau 2023. gadā atsākt braucienus no Rīgas uz Stokholmu. Šobrīd zvanu centrs ir ļoti noslogots, taču mēs sazināsimies ar katru klientu un piedāvāsim alternatīvu vai naudas atmaksu.

Tikmēr Rīgas pasažieru osta norāda, ka šāds lēmums, vismaz īstermiņā, viņus ietekmēs negatīvi.

Kaspars Gabrāns
Rīgas pasažieru ostas valdes loceklis

Tik nozīmīga sadarbības partnera kā “Tallink” lēmums neatsākt darbības, nevar tikt vērtēts pozitīvi. Šobrīd notiek pārrunas ar vairākiem pārvadātājiem par maršruta Rīga-Stokholma turpmāko attīstību. Turklāt Rīgas Pasažieru osta šogad plāno uzņemt rekordlielu kruīzu kuģu skaitu. Rīgu 2022. gada sezonā jau šobrīd pieteikušies apmeklēt 122 kruīza kuģi.

Šobrīd “Tallink” klientiem ir pacietīgi jāgaida, kad uzņēmums ar katru personīgi sazināsies.

Bez Tabu žurnāliste, kura gatava doties uz tālākajiem Latvijas nostūriem un risināt dažādas sadzīviska rakstura problēmas. Nereti arī vēsta par notikumiem uz sarkanā paklāja.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm