tv3.lv

Latvietei Itālijā nozog telefonu un panāk 4600 eiro lielu rēķinu

Linda pērnā gada novembrī atpūtās Itālijas pilsētā Neapolē, kur kļuva par zagļu upuri.

Vēl esot Itālijā, Linda vēlējās pasūtīt no Tele2 jaunu telefonu, taču tā kā zaudēja piekļuvi smart-id kontam, nevarēja iekļūt savā operatora profilā. Pēc trīs dienām kliente atgriezusies Latvijā un uzreiz devusies uz Tele2 veikalu pēc jaunas viedierīces.

Tajā pašā dienā arī jaunai sim kartei bijuši slēgti izejošie zvani.  Sazinoties ar operatoru, viņai paziņots, ka ir neapmaksāts rēķins četru ar pusi tūkstošu eiro apmērā.

Tad atklājies, ka zagļi uzlauzuši Lindas sim karti un veikuši dārgus zvanus uz Maroku un vēl citādāk palielinājuši rēķinu. Kaut Tele2 solījuši uz Lindas iesniegumu atbildēt 10 darba dienu laikā, uzņēmums vilcinājies divus ar pusi mēnešus.

Linda
Itālijā kļuvusi par zagļu upuri

Janvārī saņēmu jauno rēķinu, kas bija 350 eiro. Man bija uzstādīts limits 150 eiro. Man par visu šo situāciju bija šoks, jo rēķins pamatīgi pārsniedza limitu. Viņi teica, ka zvani veikti ļoti īsā laikā, viņiem nav nonākusi informācija. Es samaksāju visu par ierīci, tikai nesamaksāju par ”tekošajiem” mēnešiem, jo man ir nobloķēts numurs.

Tele2 nolēma Lindas lietu nodot kreditoriem parāda piedziņai.

Linda
Itālijā kļuvusi par zagļu upuri

Strīds jau sen būtu atrisināts, ja viņi būtu atbildējuši 10 darba dienu laikā, tagad ir pagājuši seši, septiņi mēneši. Esmu mēģinājusi sazināties, operatori ar šādām lietām nenodarbojas. Esmu atstājusi savu jauno tālruņa numuru, pasts adrese. Viņi (Tele2) ne reizi nav ar mani sazinājušies.

Par spīti tam, ka Linda neesot ievērojusi līgumsaistības un 24 stundu laikā nav informējusi operatoru par nozagtu SIM karti, Tele2 nolēma spert soli pretī un radušās izmaksas- četrus ar pusi tūkstošus eiro segt tā teikt no savas kabatas.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Oskars Fīrmanis
Tele2 pārstāvis

Tas nenozīmē, ka šo summu vienkārši izdzēsām no tabulas. Tie ir reāli izdevumi, kas mums jāsamaksā partneroperatoriem. Mūs laicīgi informēja partneroperators Itālijā, kā rezultātā mēs šo sim karti uzreiz bloķējām proaktīvi, lai rēķins nepalielinātos vēl straujāk. Šīs numurs, kas tika nozaudēts, no mūsu puses ir nobloķēts, jo kliente nav veikusi ikmēneša rēķina apmaksu. Domāju, ka kliente šajā gadījumā no situācijas ir izkļuvusi sveikā cauri.

Operators pieprasa Lindai norēķināties par līgumsaistībām un segt ikmēneša izdevumus par tālruņa numuru, kas šobrīd ir bloķēts.

Lindas gadījumā noteiktais kredītlimts 150 eiro apmērā nenozīmējot, ka rēķins nevar pārsniegt minēto summu. Tas ļaujot izvairīties no liela parādnieku skaita.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm