“Māja kā šķūnis!” Namam Rīgā atslēdz apkuri; atbildīgā firma problēmu nesteidz risināt

Daudzdzīvokļu dzīvojamā nama Dzelzavas ielā, Rīgā, iedzīvotāji pāris dienas pirms gadumijas nokļuva patiesi neapskaužamā situācijā – mājai tika atslēgta apkure. Gan prezidenta uzrunu gadumijā, gan svētku vakariņas nācās pavadīt džemperos. Un tas nemainījās arī vēl vairākas dienas pēc Jaunā gada sagaidīšanas.

“Vienu brīdi bija, jā, māja tā kā šķūnis. Māja bija ļoti auksta. Bija ziemas drēbēs jāstaigā pa māju. Ļoti auksts bija,” nosaka pie nama sastaptā rīdziniece, kura uzskata, ka atbildīgajām personām vajadzējis reaģēt nekavējoties.

iedzīvotāja

Cilvēkiem nav jāsalst. Tas jau nav normāli, ja tev mājās jāstaigā biezajās biksēs, jakās.

Konkrēto namu Dzelzavas ielā apsaimnieko “Rīgas namu pārvaldnieks”. Savukārt atbildīgie par apkures sistēmu apkalpošanu ir uzņēmums “Siltumserviss Rīga”. Bez Tabu skatītājs Māris ar kaimiņiem veļ vainu abu kompāniju neizdarībā, kā rezultātā nācies ciest iedzīvotājiem.

Brīdī, kad Māris saprata, ka namam ir atslēgta apkure, iedzīvotāji momentā vērsās pie “Siltumserviss Rīga”, taču dispečere neko konkrētu tā arī neesot pateikusi. Un problēma ieilga.

Turklāt uzņēmuma darbiniece atbildēja, ka neko nezinot par apkures atslēgumu, norādot, ka esot jāzvana attiecīgā rajona galvenajam darbu vadītājam. Sazvanīt atbildīgo personu Mārim tā arī neesot izdevies. Vēršoties vēlreiz “Siltumserviss Rīga”, rīdzinieks saņem jau iepriekš sniegto atbildi. Tikmēr vairāki dzīvokļi vēl joprojām aukstuma varā.

Iedzīvotāji peļ apkures sistēmas uzturētāju. “Kāpēc mums ir desmit reizes jāzvana un jāraksta uzņēmumam, lai beidzot kāds kaut ko sāk darīt, risināt situāciju,” uzskata Māris.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Siltumserviss Rīga” ir četru atsevišķu firmu apvienība. Uzvarot iepirkuma konkursā bez īpašas konkurences, pērn noslēgts divu gadu līgums par Baltijā lielākā apsaimniekotāja “Rīgas namu pārvaldnieks” apgādībā esošo namu apkures saimniecības uzraudzību. Jaunā līguma startā jau tikuši konstatēti sadarbības pārkāpumi.

“Ir piemērotas soda sankcijas par to, ka nav izdarīti darbi,” norāda RNP pārstāvis Krists Leiškalns, piemetinot, ka lauvas tiesa saistīta ar apkures sezonas sākumu.

Neviens no četru uzņēmumu veidotā “Siltumserviss Rīga” pārstāvjiem kameras priekšā komentēt iedzīvotāju pārmetumus negrasās. Tā vietā iesūtīta izvērsta vēstule.

“Siltumserviss Rīga”

Šajā ēkā viens no dzīvokļu īpašniekiem apkures sezonas laikā nolēma nomainīt apkures radiatorus savā dzīvoklī, pirms tam neveicot nepieciešamos projektēšanas darbus un veicot patvaļīgu apkures sistēmas iztukšošanu. Tādējādi, neatbilstošas radiatoru pārbūves rezultātā, pēc apkures sistēmas uzpildīšanas, tika traucēta tās darbība. Lai gan “Siltumserviss Rīga” serviss šobrīd atbilst partneru izvirzītajām prasībām, mūsu mērķis ir turpināt samazināt remontdarbu pieteikumu izpildes laiku un uzlabot klientu servisu.

“Rīgas namu pārvaldnieks” tikmēr mudina dzīvokļu īpašniekus veikt saskaņotus un atļautus apkures sistēmu pārbūves un atjaunošanas darbus.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Rīgas domes komentārs par “Rīgas namu pārvaldnieka” kontroli un kapitālsabiedrības pieņemtajiem lēmumiem:

Žurnālists
Medijos pavadīti vairāk nekā 14 gadi. Uzskata, ka katrs stāsts un problēma ir iespēja sabiedrībai atgādināt par dažādām dzīves situācijām, kas var skart jebkuru no mums. Strādājot, rod iespēju ne tikai risināt problēmas, bet arī pamācīt citus labākai ikdienai.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm