“Manuprāt, bija salietojies!” Taksists aizmūk ar klientes mantām, nesagaidot iekāpšanu

Nesagaidot pasažieres iekāpšanu, “Bolt” taksometra vadītājs aizbraucis ar klientes mantām, vēlāk neatgriežoties izsaukuma adresē. Kliente ir neizpratnē ne vien par šofera rīcību, bet arī “Bolt” administrācijas nespēju ātri reaģēt un palīdzēt – lai atgūtu mantas, nācās pašai kļūt par izmeklētāju.

“Bez Tabu” redakcijā vērsās rīdziniece Jana. Pēc viesošanās pie mātes Mārupē vēlu vakarā Jana “Bolt” viedtālruņa lietotnē izsauca taksometru. Taksometram piebraucot, šoferis šķita ļoti savāds, raidījumam klāstīja Jana.

Jana

Taksists klausījās ļoti skaļu mūziku. Palūdzu nogriezt klusāk, saliku mantas, aiztaisīju durvis. Gribēju iekāpt otrā pusē.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Kad ievietoja salonā personīgās mantas (somu, maku un vērtīgo saturu tajā, kā arī mobilo telefonu), aizvēra spēkrata durvis un vēlējās iekāpt no otras puses, bet šoferis aizbrauca, nesagaidot iekāpšanu, stāstīja Jana.

Jana

Biju šokā, iekliedzos, viņš mani nedzirdēja, jo mašīnā bija diskotēka. Paliku bez telefona. Labi, ka mammas māja bija blakus, nevis kaut kur pilsētā naktī. Kādu brīdi pagaidīju, domāju, ka varbūt atgriezīsies. Piezvanīju policijai. Viņš [taksists] neatgriezās, es gaidīju. Atbrauca policija, pieņēma iesniegumu.

Jana cerēja, ka ar taksistu operatīvi sazināsies un palīdzēs atgūt mantas “Bolt” administrācija, bet, zvanot vēlu vakarā, automātiskais atbildētājs vēstīja, ka jāraksta e-pasta ziņojums. “”Bolt” nav saziņas tālruņa. Ja šāda situācija rodas, ja kādam pavaicāsi piezvanīt, robots atbild – rakstiet e-pastā. Es biju pie mammas. Ja būtu naktī kaut kur “Maskačkā”? Tur varētu būt visādas interesantas situācijas,” pauda Jana.

E-pasta ziņā sieviete pastāstīja par piedzīvoto un izklāstīja informāciju par izsaukumu: laiku, adresi, tālruņa numuru, ar kuru pasūtīja braucienu. “Bolt” arī pēc e-pasta ziņojuma nespēja ātri reaģēt: nākamās dienas pēcpusdienā atbildēja, ka situācija tiek izmeklēta. Nākamajā dienā arī zvanīja vairākkārt, bet neviens informāciju par konkrēto šoferi nevarēja pavēstīt, stāstīja Jana.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Rakstveida atbildē “Bolt” raidījumu informēja: “Gadījumos, ja ir aizmirstas vai atstātas mantas automašīnā. Atver aplikācijas Izvēlni; dodies uz “Mani braucieni”; atrodi konkrēto braucienu; izvēlies “Zvanīt vadītājam”. Ja klients ir aizmirsis telefonu mašīnā, saziņa caur mobilo lietotni nebūs iespējama, tāpēc lūdzam rakstīt uz [email protected] no tā e-pasta, kāds klientam ir reģistrēts lietotnes profilā.”

Jana tieši šādi rīkojās, bet nesagaidīja cerēto operatīvo reakciju.

Jana

Sapratu, ka slīcēja glābšana ir paša slīcēja problēma.

Vēlāk Jana iekļuva savā “Bolt” lietotnes profilā no cita viedtālruņa. Aplūkojot izsaukumu vēsturi, uzzināja taksista vārdu, uzvārdu, telefona numuru. Zvanot pa norādīto tālruņa numuru, viņš neatbildēja, tāpēc meklēja taksistu internetā, stāstīja Jana. Pēc ilgstošiem pūliņiem viņai izdevās atrast taksistu, kurš piekrita atdot mantas. Atguvusi vērtīgās mantas, viņa atsauca iesniegumu no policijas. Taksista taisnošanās par notikušo Janu pat sasmīdināja.

“Bolt”

It kā es iekāpu, viņš ar mani brauca, bet, kad atbrauca, manis vairs nebija. Lūk, mistisks stāsts par teleportāciju. Zinu par dažādām savām spējām, bet ko šādu dzirdu pirmo reizi. Manuprāt, tovakar cilvēks bija salietojies. Viņš putrojas atmiņās. Iespējams, viņš bija neadekvāts, izgulējās un ieraudzīja, ka pie viņa ir kāda mantas.

“Bolt” apņēmās atdot naudu par nenotikušo braucienu, bet Jana stāstīja, ka pēc maka palikšanas taksometra salonā viņa bloķēja bankas kartes. Jaunu karšu izveidei jātērē gan laiks, gan nauda. Sagaida, ka kompānija kompensēs izdevumus.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Bolt”

Esam informēti par konkrēto situāciju, tā bija cilvēciska kļūme. “Bolt” komandas vārdā atvainojamies klientei par nepatīkamo brauciena pieredzi. Ikvienam vadītājam pirms sadarbības uzsākšanas ar “Bolt” ir jāpabeidz mācības, kurās vadītājs tiek iepazīstināts ar sadarbības noteikumiem un nosacījumiem, kā arī rīcību darbā ar klientu. Diemžēl šajā gadījumā ir notikusi cilvēciska kļūda.”

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš gatavs iedziļināties un risināt smagas situācijas un noziegumus. Ļoti rūpīgi iepazīstas un izvērtē pieejamo informāciju.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm