"Nepamanīju!" Autovadītāji ignorē sabiedriskā transporta joslas

Rīgā, Vaidavas ielā, jau otro gadu centra virzienā autovadītājiem atvēlēta viena braukšanas josla, otra paredzēta sabiedriskam transportam un citiem transportlīdzekļiem, kuriem ceļu satiksmes noteikumi ļauj joslu izmantot. Tomēr realitātē pa to pārvietojas arī autovadītāji, kuriem tas nav ļauts.

Kāda trolejbusa vadītāja raidījumam “Bez Tabu” nosūta fotoattēlu, kurā redzama situācija sabiedriskā transporta joslā. Trolejbusa vadītājai nav iespējams izbraukt no pieturvietas, jo tajā atrodas citas automašīnas.

trolejbusa vadītāja

Būtu ļoti labi, ja “Bez Tabu” beidzot uztaisītu sižetu par sabiedriskā transporta joslām, jo vēl aizvien ļoti daudzi transportlīdzekļa vadītāji brauc pa šīm joslām. Ir ziņots attiecīgajām iestādēm neskaitāmas reizes, reakcijas nekādas. Un tā katru dienu. Rezultātā vadītājiem jācieš no pasažieru nepārtrauktajiem apvainojumiem un neapmierinātību, ka nebraucam, kā sarakstā norādīts.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Bez Tabu” rīta agrumā pārliecinās par trolejbusa vadītājas vārdiem. Pa sabiedriskā transporta joslu neatļauti pārvietojas daudzi jo daudzi autovadītāji. Liela uzrunāto daļa atzīst, ka sabiedriskam transportam paredzēto joslu pamanījuši, taču izvēlējušies pa to braukt, lai raitāk tiktu uz priekšu.

Iluta
nepatīk sēdēt korķī

Baigā rinda. Baigais “korķis” stāv. Neviens nebrauc.

“Rīgas satiksmē” atklāj, ka galvaspilsētā bez jau pieminētās Vaidavas ielas ir vēl trīs problēmposmi – Brīvības ielā, Maskavas ielā, kā arī uz Zemitāna pārvada nobrauktuves.

Baiba Bartaševiča-Feldmane
“Rīgas satiksme” pārstāve

Šāda rīcība aizkavē visus tos daudzos cilvēkus, kuri sēž sabiedriskā transportā. Vieglā automašīnā lielākoties var sēdēt pieci cilvēki. Mēs aicinātu ievērot noteikumus, sabiedriskā transporta joslas atstāt tiem, kuriem tas nepieciešams. Primāri, protams, sabiedriskam transportam.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Biedrības “Pilsēta cilvēkiem” valdes priekšsēdētājs Kārlis Krēķis norāda, ka svarīga ir policijas kontrole, lai autovadītājiem nerastos nesodamības sajūta. Policija nupat publicējusi video, kurā pārkāpēji konstatēti ar drona palīdzību. Problēmvietās vietvarai vajadzētu uzstādīt novērošanas kameras.

Kārlis Krēķis
biedrības “Pilsēta cilvēkiem” valdes priekšsēdētājs

Ja autovadītājs redz brīvu brauktuvi, labi apzinās, ka nebūs seku, tad viņš izvēlas par to braukt. Ja garām aizbrauc viens, otrs, trešais, pārējiem rodas jautājumi, kāpēc viņi stāv sastrēgumā. Arī viņi izvēlas braukt pa sabiedriskā transporta joslu. Šīs joslas varētu nodalīt no pārējām joslām.

Par neatļautu braukšanu pa sabiedriskā transporta joslu paredzēts naudas sods 40 eiro apmērā.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm