Rīdzinieki spiesti gaidīt padsmit minūtes, lai nomazgātos siltā ūdenī

2022. gada 29. novembrī 19:50

Ar rēķiniem rokās pie deviņstāvu mājas ir pulcējušies Augusta Deglava 108. nama iedzīvotāji. Viņu pacietības mērs ir pilns – katru dienu vairākas minūtes jāgaida, kamēr krānā tecēs siltais ūdens.

Iedzīvotāji skaidro, ka nedienas sākušās, kopš mājā nomainīja ūdens stāvvadu.

Rīdziniece Svetlana novērojusi, ka tieši rīta stundās esot ilgāk jāgaida, kamēr varēs nomazgāties karstā ūdenī. Sieviete dzīvo piektajā stāvā, viņa sūrojas, ka brīžiem nākas gaidīt pat 15 minūtes.

Mājas iedzīvotājs Boriss ir neizpratnē – remonts bija, taču situācija tikai pasliktinājusies. Kaimiņš Aivars, kuram ir piekļuve pagrabam, uzskata, ka remontdarbi veikti nekvalitatīvi. Viņš ir noskaities – kamēr gaida karsto ūdeni, tikmēr skaitītājs griežas.

Īpašumu pārvaldītāju asociācijas vadītājs Vitolds Peipiņš norāda, ka gaidīšanas laikam, kamēr parādīsies karstais ūdens, nevajadzētu pārsniegt pāris sekundes.

“Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāve Una Grenevica skaidro, ka uz iedzīvotāju sūdzībām reaģējot, arī remontdarbi esot jau 2023. gadā ieplānoti.

Una Grenevica
“Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāve

Laikā, kad būvēja konkrētās ēkas, šāda problemātika iedzīvotājiem nebija. Līdz nākamā gada pavasarim darbi tiks pabeigti. Paredzam, ka datorprogrammas uzstādīšana – 12 balansieru sistēma – kalpos labi, kas ļaus karsto ūdeni saņemt nekavējoties.

Savukārt iedzīvotājiem, kuri vēlas pārrēķinu, esot jāvēršas katram individuāli pie apsaimniekotāja.

Bez Tabu žurnāliste, kura gatava doties uz tālākajiem Latvijas nostūriem un risināt dažādas sadzīviska rakstura problēmas. Nereti arī vēsta par notikumiem uz sarkanā paklāja.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm