Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
Rīdzinieks vīlies pašmāju aviokompānijā – pirms lidojuma nomaina lidmašīnu uz vecāku un atceļ rezervētās sēdvietas
Rīdzinieks Atis jau janvārī vēlējās visai ģimenei iegādāties lidmašīnas biļetes uz Spāniju. Apskatīja vairākus piedāvājumus, taču nosliecās par labu pašmāju aviokompānijai “airBaltic”, par papildu samaksu izvēlējās sēdvietas un gaidīja jūniju, kad varēs doties ceļā. Cerējis lidot ar jauno lidmašīnu, taču reģistrēšanās dienā viņš piedzīvoja vilšanos.
Reģistrējoties lidojumam, liels bija Ata pārsteigums, kad ieraudzīja, ka gaidītās lidmašīnas vietā ir paredzēta cita! Turklāt arī rezervētās vietas pie loga bija mainītas.
Sēdvietas bija izmainītas, lidmašīna veca tupele. Sāku interesēties, kas notiek. Paskatījos “flightradar” mājaslapā un redzu, ka regulāri notiek lidojumi ar vecajām lidmašīnām. Vaicāju kompānijai, kāpēc tā? Viņi atbildēja, visticamāk, jau ar iepriekš sagatavotu tekstu, ka sakarā ar globālo piegādes ķēžu problēmām, mēs nevaram nodrošināt jauno “Airbus A220-300” lidmašīnu. Tad jau es varēju lidot ar “Ryanair” lidmašīnu.
Atis no aviokompānijas nesaņēma brīdinājumu, ka lidojumā ir veiktas izmaiņas. Arī par naudas atmaksu neviens viņu neinformēja.
Izrādās, Atis nav vienīgais, kuram sanākusi nelāga pieredze ar “airBaltic”. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā jau ir vērsušies vairāki ceļotāji.
Aviokompānijas pārstāvis Didzis Rudmanis atzīst, ka tik tiešām, lai lidojums nav jāatceļ var gadīties situācija, ka plānotās lidmašīnas vietā būs cita un arī sēdvietas var mainīties. Taču klientiem par izmaiņām tiek paziņots uz e-pastu vai atsūtot īsziņu.
Globālo piegādes ķēžu dēļ arī mēs saskārušies ar to, ka atsevišķas lidmašīnām nepieciešamās rezerves detaļas nav pieejamas tik ātri, cik vajadzētu. Īstermiņā “airBbaltic” ir izīrējis dažas papildu lidmašīnas, lai veiktu plānoto lidojumu grafiku. Ar šīm problēmām esam saskārušies īslaicīgi, pēdējo nedēļu laikā. Ietekmēto lidojumu skaits nav pārāk augts.
Savukārt naudu par samaksātajām sēdvietām atgriež automātiski. Tomēr, ja nauda neieripo kontā, pasažieriem ir jāvēršas pie aviokompānijas vai arī jāziņo patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!