Rīgā sabojātu veloceliņu nelabo mēnešiem ilgi

Galvaspilsētas mājaslapā norādīts, ka veloceliņš Vecrīga-Imanta ir izbūvēts, kas tā arī vairākus gadus bijis. Tomēr, kā stāsta vietējie iedzīvotāji, gada sākumā šajā apkaimē mainītas caurules un kā veloceliņš, tā ielas pārraktas.

Būvnieki pēdējo reizi objektā esot redzēti aptuveni maijā. Viņi savākuši lielāko daļu savas tehnikas, ekipējuma un devušies projām. Iepriekš noasfaltētās ielas un veloceliņš nu pārvērties līdz nepazīšanai. Iedzīvotāji par nekārtībām vairākkārt ziņojuši pašvaldībai, taču nekādi darbi tā arī nav atsākušies.

“Bez Tabu” apkārtnē pamana vairākus aku grodus, kā arī metāla izstrādājumus, kas tika izmantoti būvniecības darbos. Kā vēsta informatīvā plāksne, šajā vietā veikti inženiertīklu paplašināšanas darbi.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Ivo
ar bažām gaida ziemu

Viss. Bankrots. Viss ir uzrakts. Cilvēkiem pie mājām bruģītis ir noņemts, viss ir uzrakts, viss vienās bedrēs, vienos dubļos. Tagad pateica, ka vairāk nekas nenotikšot. Ar riteņiem vēl te varētu izbraukt, bet tur, kur uzraktas arī ielas… Tur viss vienās bedrēs? Kā tā var darīt?

Savu sašutumu par veloceliņa sabojāšanu pauž ikviens satiktais iedzīvotājs. Rīgas domē nekomentē veloceliņa stāvokli, norādot, ka ar jautājumiem jāvēršas pašvaldības uzņēmumā “Rīgas ūdens”.

Sandris Vanzovičs
“Rīgas ūdens” pārstāvis

Ja īsumā, mūs vienkārši “piečakarēja”. Maijā būvnieks pēkšņi darbus vairs neveica. Šobrīd tā situācija ir tāda, kāda ir. Būvnieks ir pazudis. Laužam līgumu, paralēli notiek mediācijas sarunas, ka varbūt var izlīgt. Mūsu rīcībā esošā informācija liecina, ka būvniekam ir lielas problēmas, ja ne pat nepārvaramas. Faktiski izsludinām iepirkumu citiem būvniekiem, kuri šos darbus noslēgs.

Sākotnēji bijis paredzēts, ka darbi noslēgsies augustā, tiem vajadzēja izmaksāja teju divus ar pusi miljonus eiro. Darbu veicējs “ReRe vide” valstij parādā 250 tūkstošus eiro, un tam uzsākts tiesiskās aizsardzības process.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Sandris Vanzovičs
“Rīgas ūdens” pārstāvis

Mēs nevaram organizēt avārijas darbus, lai šo objektu pabeigtu. Mēs nevaram likt būvniekam šos darbus pabeigt, jo faktiski būvnieks vairs neeksistē. Šobrīd arī nav īsti skaidrs, cik daudz būs jādara jaunajam būvniekam.

Šis neesot vienīgais objekts galvaspilsētā, kur minētais uzņēmums objektu pametis pusratā.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm