"Sola jau divus gadus!" Rīgā izgāžas jau otrais pieturvietu nojumju iepirkums

30. augustā 19:10

Rolands jau daudzus gadus dzīvo Ziepniekkalnā un kā šodienu atceroties dienu, kad mikrorajonā tika demontēta nojume. Nu jau aptuveni divus gadus sabiedriskā transporta pasažieriem trolejbuss un autobuss jāgaida zem klajas debess.

Rolands stāsta, ka tuvumā nav neviena vieta, kur patverties no sliktiem laikapstākļiem. Blīvi apdzīvotajā mikrorajonā Līvciema ielā atrodas vairāku maršrutu galapunkts, kur pulcējas daudzi iedzīvotāji.

Rolands
Vēlas nojumi

Nojumīti noņēma kādus divus gadus atpakaļ. Teica, ka uzliks jaunas atpakaļ. Šobrīd viss ir noklusis, nav nekā. Kāpēc tad ņēma nost, ja vēl nav jauna? Pie “Dzintara” ražotnes joprojām stāv liela, forša pietura. Tur cilvēki nebrauc. Tur neņem nost pieturu, bet noņem šeit. Kāpēc tā?

Rīgas domē norāda, ka pieturvietas nebija vietvaras īpašums. Divi iepirkumi jaunu pieturvietu uzstādīšanai beigušies bez rezultāta. Šobrīd mainīti nosacījumi un tiks izsludināts jauns iepirkums. Nevajadzētu gan lolot cerības, ka jau rīt galvaspilsētas pieturvietās atgriezīsies nojumes.

Jānis Vaivods
Rīgas domes Satiksmes departamenta vadītājs

Pieturvietas bija uzstādījusi kompānijai, kurai par to bija līgums ar pilsētu. Formālais iemesls, kādēļ tās tika noņemtas, bija, jo īslaicīgas lietošanas būvei bija beidzies derīguma termiņš. Viņi varēja atstāt pieturas, bet vairs nevarēja izvietot reklāmas. Līdz ar to uzņēmums pieņēma lēmumu pieturvietas demontēt. Jaunais iepirkums var ilgt no pāris mēnešiem līdz pat pusgadam, gadam. Tas atkarīgs no pretendentiem, kā arī, cik ļoti būs materiālu deficīts. Šobrīd redzam, ka materiālu piegādes uzlabojušās.

Rolands dzīvo turpat blakus galapunktam un norāda uz lielo troksni, kā arī dabas piesārņošanu. Tikai retais “Rīgas satiksmes” darbinieks ievēro ceļa zīmes un izslēdz sabiedriskā transporta motoru, kamēr gaida nākamā reisa kārtu.

Baiba Bartaševiča-Feldmane
“Rīgas satiksmes” pārstāve

Karstā laikā vadītāji tiešām mēdz neizslēgt motoru. Tas saistīts ar to, ka transportā darbojas kondicionieris. Uz desmit minūtēm izslēdzot motoru, autobuss vai trolejbuss uzkarst. Pēc tam citi pasažieri sūdzas, ka tur ir pārāk karsti. Ja stāvēšana ir ilgstoša, motors jāislēdz. Ja uz īsu brīdi, tad dažkārt vadītāji mēdz neizslēgt.

Rolands gan novērojis, ka dzinējs netiek izslēgts arī citos gadalaikos, kā arī dažādās diennakts stundās.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm