Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Spēles nespēlēju, aplikācijas nepērku!” Rīdziniecei "LMT" rēķina iekļauj savādu pozīciju
Žanete ir grāmatvede, tādēļ īpaši lielu vērību pievērš saņemtajiem rēķiniem. Jaunākajā telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja rēķinā sieviete pamanījusi neizprotamu pozīciju.
Rēķinā lasāms, ka Žanetei jāmaksā 2,89 eiro +PVN par “Mobilās saziņas pakalpojumiem”. Pēc rēķina izpētes sieviete zvanījusi “LMT”, lūdzot izskaidrot iekļauto pozīciju, taču esot saņēmusi vispārīgu skaidrojumu, ka tas ir par “mobilās saziņas pakalpojumiem” un jautājumi esot jāuzdod citam uzņēmumam.
Žanetei atcerējusies, ka decembrī saņēmusi savādus zvanus no nepazīstamiem numuriem. Sieviete uz tiem atbildējusi, taču ar viņu neviens nav runājis un pavisam drīz saruna jau pārtrūkusi.
Šobrīd Žanete cenšas izvairīties no atbildēšanas uz nepazīstamu numuru zvaniem. Arī Bez Tabu žurnālista zvans sākotnēji paliek bez atbildes.
Man ir parastais tarifu plāns, neierobežoti zvani. Rēķinā uzrādās, ka esmu izmantojusi SIA “CDR” maksas pakalpojumus. Man galvenā baža ir par to, ka man arī janvārī bija divi zvani no nepazīstama numura. Kad paceļu, saruna pārtrūkst. Vai nākammēness man atkal būs pieskaitīts pie rēķina? Cik būs pieskaitīts? Tas ir likumīgi, ka “LMT” šādas pozīcijas pieskaita pie rēķina? Kā sevi pasargāt.
Tīmeklī lasāmas vairākas sūdzības par Žanetes pieminēto uzņēmumu. Arī citiem rēķinos iekļautas pozīcijas par it kā saņemtajiem pakalpojumiem.
Telekomunikāciju operatorā “LMT” skaidro, ka šajā gadījumā starp pozīciju rēķinā un ienākošiem zvaniem nav saikne. Maksa iekasēta pēc sadarbības partneru pieprasījuma.
Šinī situācijā saikne starp zvanu un iekasēto maksu nav. Tās ir divas dažādas lietas. Atrodoties Latvijā noteikti nevar nākties maksāt par ienākošiem zvaniem. Ja kliente grib pārliecināties par ko ir šis pakalpojums, ir iespēja bez maksas saņemt sarunu saraksta izdruku. Šajā gadījumā ir abonēts mūsu partnera piedāvātais pakalpojums par mobilo saturu. Klients pieteicies abonēšanas pakalpojumam.
LMT savā mājaslapā publicējuši satura piegādātāju sarakstu, to vidū redzams arī CDR, kam nu Žanetei jāmaksā. Uzņēmums e-pastā skaidro, ka sieviete esot abonējusi piekļuvi spēlēm.
Esam nosūtījuši pieprasījumu pakalpojuma sniedzējam atsūtīt informāciju par ierīci, lapu, no kuras persona pārgāja uz registrācijas lapu un IP ierīci. No norādītā numura tika pasūtīts izklaides portāla abonēšanas pakalpojums. Registrējoties lietotājs piekrīt noteikumiem un verificē numuru ar saņemto Pin kodu!
Žanete gan apšauba uzņēmuma pausto informāciju: “Spēles nespēlēju, maksas aplikācijas neizmantoju. Nekādus PIN kodus nekur neesmu vadījusi. Telefonam citi nevar piekļūt!”
Šobrīd sievietes tālruņa numuram atslēgta iespēja saņemt mobilos saziņas pakalpojumus, lai turpmāk izvairītos no šādu pozīciju parādīšanos rēķinos.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!