tv3.lv

”Tet” nesaskaņoti lauž garkalniešu līgumu ar ”Elektrum”, liekot maksāt vairāk

18. janvārī 19:10

Garkalnē dzīvojošā ģimene decembra sākumā saņēma zvanu no elektroenerģijas tirgotāja ”Tet”. Viņiem tika izteikts piedāvājums kļūt par uzņēmuma klientiem.

Ģimene lūdza piedāvājumu nosūtīt e-pastā. To aplūkojot, ģimene sapratusi, ka tas nespēj konkurēt ar pašreizējo līgumu, kas noslēgts ar kompāniju ”Elektrum”. Ģimene vairs nav sazinājusies ar ”Tet”. Pēc vairāk nekā nedēļas ”Elektrum” ģimeni informējis, ka savstarpējais līgums tiek lauzts.

Kaspars
Pārsteigts par nesaskaņotu ”Tet” rīcību

Rodas komiska situācija. Līgums tiek lauzts, mēs neesam to iniciējuši. Sazvanījām ”Elektrum”, tur saka, ka līgums tiek lauzts, jo esam noslēguši līgumu ar ”Tet”. Līgums beidzās ar 1. janvāri, ”Elektrum” nepiezvanīja, lai noskaidrotu, kādēļ atsakāmies. Esam lojāls klients, vienmēr maksājuši laikus. Tajā pašā laikā ”Tet” piedāvā neizdevīgus nosacījumus. Mēs varam atgriezties pie ”Elektrum” pēc mēneša, taču tad jāslēdz jauns līgums.

Situācija ģimeni pamatīgi pārsteigusi, jo nevienā brīdī ”Tet” nav devuši zaļo gaismu līguma slēgšanai. Sazinoties ar uzņēmumu, kļūda tika atzīta, taču nu ģimenei tika radītas pamatīgas neērtības. Lai atgrieztos pie ”Elektrum”, piedāvāts slēgt jaunu līgumu, kur par elektrību būtu jāmaksā jau krietni dārgāk.

Ikmēneša sadārdzinājums ar jauno ”Elektrum” līgumu būtu ap 45 eiro, gadā tie jau ir vairāk nekā 500 eiro. Ģimene neuzskata, ka vainojama ”Tet” darbinieku neprofesionalitātē.

Lāsma Trofimova
”Tet” pārstāve

Noticis neveiksmīgu tehnisku un cilvēcisku kļūmju apkopojums. Kļūmes rezultātā tas uzrādījās kā apstiprināts dokuments. Brīdī, kad klients mūs informēja par notikušo, darbinieks uzsāka situācijas risināšanu, taču uzsāka standartizētu procesu, īsti neizprotot, ka šajā gadījumā bija nestandarta situācija.

”Elektrum” pārstāve atzīst, ka sākotnēji ģimenei piedāvāts slēgt jaunu līgumu un norāda, ka tomēr labprāt turpinātu sadarbību ar Kaspara ģimeni nepaaugstinot tarifu.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Ivita Bindere
”Elektrum” pārstāve

Sākotnēji nebija informācija no ”Sadales tīkla”. Tā informācija, kas bija mūsu rīcībā, liecināja, ka klients ir cita tirgotāja klients. Ja šādā gadījumā vēlas atgriezties, jāslēdz jauns līgums. Tā kā klients noteiktā laikā bija sazinājies ar citu tirgotāju, stājās spēkā līguma atjaunošana ar iepriekšējiem nosacījumiem.

“Sadales tīkls” ir starpnieki starp patērētāju un komersantu. Teorētiski patērētājs bez aktīva līguma var būt neierobežotu laiku, taču tādā gadījumā viņam par piegādāto elektroenerģiju var nākties pārmaksāt.

Alīna Kozlovska
”Sadales tīkla” pārstāve

Pēdējās garantētās piegādes gadījumā elektroenerģiju piegādā tirgotājs, ko konkursa kārtībā izvēlējies ”Sadales tīkls”, pašlaik tas ir ”Tet”. Jāņem vērā, ka šādos gadījumos elektrības cena veidojas no vidējās mēneša biržas cenas, kā arī tirgotāja uzcenojuma.

Pēc raidījuma “Bez Tabu” iesaistīšanās ”Tet” ģimenei izteikusi labāku piedāvājumu, kas ir pat izdevīgāks nekā ilggadējais ”Elektrum” līgums.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm