Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Tikai sola, ka salabos!” Viesu nama saimnieks Cēsu pusē pikts par lēno internetu
Viesu nama “Saknītes” viesi Dzērbenē ir vīlušies – internets atpūtas namiņā regulāri niķojoties. Saimniecības īpašnieks Aivars vairs nespēj izturēt, regulāri dzirdot sūdzības no viesiem, ka nedarbojoties televizors.
Aivars ir satraukts ne tikai par viesiem, arī pats esot spiests celties sešos no rīta, lai skatītos savus iecienītos raidījumus atkārtojumā, jo tikai agrā rīta stundā internets darbojoties.
Vīrieša pacietības mērs nu ir pilns, neskaitāmas reizes esot zvanījis Tele2, līdz nolēmis izmantot konkurentu pakalpojumus, ko sniedz LMT. Tele2 darbinieki Aivaram tikai solot, ka internets būšot darba kārtībā, taču kā nav, tā nav.
Starp citu, ielūkojoties interneta lapā sūdzības.lv, atsauksmju daudzums liecina, ka Aivars nav vienīgais, kurš ir neapmierināts ar Tele2 internetu, arī no citām vietām Latvijā cilvēki sūdzas par sakaru operatora pakalpojumiem.
Tele2 pārstāvis Oskars Fīrmanis raidījumam “Bez Tabu” skaidro, ka tik tiešām Dzērbenē ir bijušas problēmas ar bāzes torņiem, kuras jau esot novērstas. Viņš uzsver, ka šobrīd notiekot vērienīgi uzlabošanas darbi, lai nākotnē ar internetu klientiem nebūtu problēmu.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija norāda, ka galalietotājiem esot tiesības nekvalitatīva pakalpojuma saņemšanas gadījumā saņemt samazinātu maksu par pakalpojuma nodrošināšanu no operatora vai izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst līguma nosacījumiem un galalietotājs par to ir informējis operatoru, iesniedzot iesniegumu. Lai saņemtu kompensāciju neatbilstoša pakalpojuma gadījumā vai izbeigtu līgumu, neatbilstībai jābūt apstiprinātai arī no operatora puses vai, ja operators nepiekrīt, jāsaņem apstiprinājums no Regulatora (SPRK), pirms līguma izbeigšanas.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!