Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
“Varu pārdot nieri!” Apsaimniekotājs "Civinity" no jūrmalniekiem vēlas iekasēt tūkstošiem eiro
Pagājušā gada otrā pusē Dzintaros dzīvojošie jūrmalnieki saņēma pārrēķinu no sava apsaimniekotāja “Civinity”. Iedzīvotāju dzīvokļos esošo ūdens skaitītāju rādījumi vairs netika ņemti vērā, tā vietā nu esot jāmaksā pēc dzīvokļos deklarēto personu skaita.
Šāda “Civinity” rīcība iedzīvotājus pamatīgi pārsteigusi. Piemēram, Alekseja dzīvoklī bija deklarētas četras personas, un viņam veikts pārrēķins par vairākiem simtiem eiro. “Atsūtīja rēķinu par 700 eiro, pēc tam vēl pievienoja 100 eiro,” raidījumam “Bez Tabu” stāsta Aleksejs.
Iedzīvotāji noskaidrojuši, ka apsaimniekotājs “Civinity” nav izpildījis savu pienākumu – nodrošināt vietu, kur ūdens piegādātājam uzstādīt mājas kopējo ūdens skaitītāju. Tā rezultātā pašvaldības uzņēmums “Jūrmalas ūdens” tiesīgs maksu pieprasīt pēc deklarēto personu skaita.
Mājas iedzīvotāja Laima uz trīs lapām apsaimniekotājam uzrakstījusi pretenziju, jo iedzīvotāji pie notikušā nav vainojami. “Civinity” nolaidības un neizdarības dēļ iedzīvotāji nu kļuvuši par parādniekiem. Apsaimniekotājs savu kļūdu neatzīst un dod mājienus, ka būs vien jāmaksā iedzīvotājiem. Tāpat rēķinos lasāms brīdinājums par parādu piedzinēju iesaisti.
Mums pārrēķins bija pamatīgs pārsteigums. Mēs neesam šo ūdeni patērējuši, mums ir savi skaitītāji. Kāpēc mums jāmaksā par to, ka “Civinity” nespēja paveikt savu darbu? Viņi ir mūsu apsaimniekotājs, un viņiem šis darbs bija jāizdara. Tas nav normāli, ka par “Civinity” kļūdām tiek iekasēta nauda no iedzīvotājiem?
Pašvaldības uzņēmumā “Jūrmalas ūdens” norāda, ka “Civinity” brīdināts vairākkārt, likuma prasības stājušās spēkā jau 2016. gadā. “Civinity” nolēmis informāciju ignorēt un prasības neizpildīt.
Mēs šo un citus apsaimniekotājus par likuma prasībām informējām vairākkārt. Savulaik ar domes lēmumu toreizējam “Jūrmalas namsaimniekam” (“Civinity” priekštecis) uzlika par pienākumu sagatavot vietas, kur ierīkot mērierīci, tas netika darīts. “Jūrmalas ūdens” patiesībā apsaimniekotājiem visus šos gadus nācis pretī. Rosība sākusies tikai pēc tam, kad piemērojam maksu pēc likumā noteiktā aprēķina.
“Civinity mājas Jūrmala” 2021. gadā strādāja ar vairāk nekā miljons eiro lielu peļņu, tomēr, kā zināms, apetīte rodas ēdot un uzņēmums acīmredzot nebija gatavs par nolaidību maksāt no savas kabatas.
Šo pārrēķinu nevar iedzīvotājiem izsniegt kā pārrēķinu par ūdens patēriņu. Jāskatās, kas ir cēloņi, kas ir sekas. Cēlonis ir “Civinity” neizdarība, grūti pateikt kāds tam iemesls, trūkst informācijas. Šī neizdarība radījusi sekas – pārrēķinu. Uzskatu, ka šajā gadījumā vainīgā persona ir “Civinity”, jo laikus nav izpildījuši to, kas viņiem bija jādara.
“Bez Tabu” “Civinity” pārstāvjiem e-pastā nosūtīja jautājumus par radušos situāciju. Dažas stundas pēc tam apsaimniekotāja darbinieki jau sazinājušies ar Laimu, paziņojuši, ka atkal tiks veikts pārrēķins – lielie uzrēķini tomēr nebūšot jāmaksā.
Apsaimniekotāja “Civinity” sabiedrisko attiecību speciāliste vairāku dienu garumā neatbild uz “Bez Tabu” zvaniem, kā arī neatzvana. E-pastā tiek nosūtīta atbilde, ka situācija atrisināta un intervija netiks sniegta. “Šobrīd neredzam nepieciešamību runāt par šo jautājumu, jo arī mājas iedzīvotāju pārstāvji ir izpratuši jautājumu un radušos pārpratumu, kā arī ir vienisprātis ar mums par risinājumu,” e-pastā raksta uzņēmuma pārstāvji.
“Civinity” tā arī neatbildēja uz nevienu “Bez Tabu” jautājumu.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!