"Viņi mani nedzird!" Pēc mēneša lietošanas saplīst 900 eiro vērts skrejritenis

2022. gada 1. decembrī 19:10

Sintija “Bite” salonā iegādājās jaunu “Jeep” elektrisko skrejriteni par nepilniem 900 eiro. Ja ar iepriekšējo skrejriteni Sintija nobrauca vairāk nekā četrus tūkstošus kilometru, “Jeep” skrejriteni remontā vajadzēja nogādāt jau pēc pirmā mēneša.

Pa ierasto maršrutu no darba braucot mājup, Sintija pēkšņi attapās guļam uz trotuāra. Sākumā sieviete nesaprata, kas noticis, taču pēc tam pamanīja, ka skrejriteņa stūre ir saplīsusi uz pusēm. Viņa spēcīgi sasitusi kāju un zvanījusi vīram, lai atbrauc uz notikuma vietu. Pēc kritiena Sintija notikušo iemūžinājusi īsos video, kuros iemūžināts arī 900 eiro dārgā skrejriteņa pārlūzušais rāmis.

Sintija
nopirkusi skrejriteni par 882 eiro

Tur, kur nokritu, nav apmaļu. Nebija nekāda trieciena. No sākuma saplīsa stūre, tad es kritu, nevis otrādi, kā viņi mēģina apgalvot. Par šo skrejriteni man jāmaksā teju 900 eiro, tā ir liela nauda. “Bite” joprojām mani nedzird, viņi nevēlas salabot skrejriteni, lai varētu to izmantot arī turpmāk. Tas nav normāli, ka pēc mēneša tas jau saplīst.

Bites pārstāve norāda, ka, aizstājot salūzušo skrejriteni ar jaunu, uzņēmums zaudējumus neciestu, jo tas būtu uz skrejriteņa ražotāja rēķina, tomēr tā nedrīkstot rīkoties, kamēr nav saņemta zaļā gaisma no autorizēta servisa.

Sintijas skrejritenis nogādāts “TSC Latvija”, kas to nogādāja autorizētā servisā. Tā darbinieku slēdziens ir, ka skrejritenim nodarīti mehāniski bojājumi, tādēļ garantijas remonts atteikts.

Una Ahuna-Ozola
“Bite” pārstāve

“Bitē” nestrādā eksperti, kuri varētu apstrīdēt bojājuma cēloni. Mēs paļaujamies uz sertificēta servisa slēdzienu. “Bite” sazinājās ar ražotāju, lai noskaidrotu, vai šāda veida bojājumi praksē ir pieredzēti. Saņēmām atbildi, ka nav. Ja būtu atbildēts, ka ir, mēs izvērtētu, vai turpmāk pārdot šādus skrejriteņus, iespējams, kāda kļūda radusies servisa darbā. Ražotājs minēja, ka šāda veida bojājumi konstatēti pirmo reizi, tādēļ viņi paļaujas, kas tas ir mehānisks bojājums, nevis brāķis.

Patērētāju tiesību sargi norāda, ka Sintijai atliek vērsties Strīdu risināšanas komisijā, taču pirms tam vēlams iegūt atzinumu no kāda eksperta.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Svarīgi, lai patērētājs iesniedz argumentus par labu viņa situācijas risinājumam, atbalsta patērētāja pozīcijas. Šajā gadījumā ierīce ir diezgan sarežģīta. Mēs esam skatījušies arī no atbilstības pozīcijām. Esam nosūtījuši aicinājuma vēstuli iesniegt atbilstības dokumentus. Šajā strīdā būtu nepieciešams eksperta viedoklis, strīds jārisina Strīdu risināšanas komisijā.

No servisa 900 eiro dārgais skrejritenis atsūtīts nepilnvērtīgi iepakots, kā rezultātā radušies skrāpējumi uz rāmja. Sintija norāda, ka “Bite” to piedāvājusi kompensēt, neliekot maksāt vienu mēnešmaksu 25 eiro apmērā.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm