tv3.lv

Nevarot atgūt asinsspiediena mērītāju, Nidija ir izmisumā un sauc palīgā Bez Tabu!

2017. gada 24. maijā 19:22

Ķengaraga iedzīvotāja Nidija iegādājusies aptiekā asinsspiediena mērītāju, taču nu jau pusgadu ierīci kā nevar lietot, tā nevar.

Zvana raidījumam Bez Tabu un izstāsta savu bēdu: “Es jums gribētu pasūdzēties. Man asinsspiediena mērītājs ir atdots Maskavas ielā “Euroaptiekā”. Jau būs četri mēneši, kā tas atdots garantijai. Nu jau četri mēneši riņķī, un es vadītājai eju un jautāju, un nekas man nesanāk. Man jau ir apnicis. Es domāju, – palūgšu, varbūt Bez Tabu var palīdzēt!”

Bez Tabu dodas uz Ķengaragu palīdzēt skatītājai atgūt ierīci. Nidija stāsta, ka pagājušā gada decembrī aparāts pārstāja darboties (tā garantijas darbības laikā), aiznesa to labot pirmo reizi, taču arī pēc remonta, pārnesot mājās, aparāts nedarbojies. Uzreiz nesusi atpakaļ uz aptieku, lai labo, taču arī pēc remonta ierīce atkal nedarbojusies, ko secināja turpat uz vietas aptiekā.

Tā kopš aprīļa sākuma savu aprātu, par kuru samaksājusi pussimts eiro, tā arī nav redzējusi, taču nevar lietot jau pusgadu. Ģimenes ārste Karīna Vernere gan iesaka neaizrauties ar aparātu pirkšanu bez vajadzības, taču ir pacientu grupas, piemēram, tie pacienti, kam paaugstināts vai pazemināts asinsspiediens, ierīci vajadzētu.

Ja asinsspiedienu mēra, esot pie daktera, bieži vien rādījums ir neprecīzs, jo pacienti ir uztraukušies un spiediens kāpj. Lai noteiktu reālo asinsspiedienu, vislabāk būtu veikt regulārus mērījumus mājas apstākļos.

Medicīnas preču tirdzniecību un izplatīšanu uzrauga Veselības inspekcija. Tās pārstāve iesaka vērsties pie pārdevēja ar rakstveida iesniegumu. Ja garantijas periodā nepilnības precei rodas atkārtoti, pircējs var lūgt to samainīt vai pieprasīt atpakaļ naudu. Bez Tabu sazinās ar aptiekas vadītāju, kura apgalvo, ka problēma ir atrisināta un kliente varot doties pēc savas ierīces, kas jau esot salabota.

Kad filmēšanas grupa ierodas aptiekā, vadītāja gan nevēlas sniegt interviju. Aicina klienti citā telpā, lai kundze pārliecinās par salabotā aparāta darbību. Taču aptiekas darbiniece steidz izņemt no plaukta citu, pilnīgi jaunu asinsspiediena mērīšanas ierīci, ko piešķir Nidijas kundzei.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Pircēja beidzot ir apmierināta un pateicīga Bez Tabu par iesaistīšanos, jo problēmas ar iepriekšējo preci ir atrisinātas. Jaunais aparāts darbojas labi un garantija esot vēl pieci gadi. Tomēr, ja iegādātais asinsspiediena mērītājs nedarbojas un ir vēl preces garantijas laiks (2 gadi), jāvēršas ar iesniegumu pie pārdevēja, kur tika iegādāts šis aparāts (šajā gadījumā aptiekā).

Iesniegumā ir jāapraksta problēmas/sūdzības būtība (norāda arī preces parametrus un iegādāšanas datumu), jānorāda pircēja vārds, uzvārds, dzīvesvietas adreses un kontaktinformācija, iesnieguma iesniegšanas datums un tam jābūt parakstītam. Iesniegumam var pievienot citu noderīgu informāciju, kas būtu svarīga preces izplatītājam.

Pircēja iesniegumu kopā ar asinsspiediena mērītāju aptiekas pārstāvis nodod preces izplatītājam, kurš veic preces novērtēšanu un labošanu.

Foto

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm