tv3.lv

Vai šoferis nav atbildīgs par pasažieru ērtībām?

“Braucu ar “Liepājas autobusu parka” mikroautobusu no Kauguriem uz Rīgu. Iekāpjot apsēdos pirmajā krēslā pie durvīm. Pēc laiciņa gribēju ērti atspiesties pie atzveltnes, bet, ak vai! Gandrīz nokritu guļus.”

2019. gada 13. martā 16:01

“Mēģināju kaut kā atzveltni piecelt, jo domāju, ka varbūt kādam pirms manis nepieciešams bija atrasties pusguļus stāvoklī. Kad man neizdevās atzveltni piecelt, jautāju šoferim, vai krēsls ir salauzts, vai vienkārši to neprotu pacelt.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Divas reizes uz savu jautājumu atbildi nesagaidīju – nedzirdēja?! Salons pildījās, pacietīgi sēdēju. Rīgā pirms izkāpšanas vēlreiz centos ievadīt sarunu par krēslu. Skanēja rupja atbilde: “Tas nav man jādara, man par to nemaksā, es tikai braucu! Nepatīk – ziņojiet priekšniekam!”

Kā tad sanāk, vai šoferis nav atbildīgs par pasažieru ērtībām? Varbūt varam sēdēt arī uz grīdas? Tas notika laikā no 12.00 līdz 13.30. Mikroautobusa numuru diemžēl neatceros, bet pēc salauztā krēsla var atpazīt un noskaidrot to, kurš tikai groza stūri, bet par apkalpošanu jau nemaksā…” “Bez Tabu” Sūdzību dēlī ziņo Lilita.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm