Kāpēc man jāmaksā, ja rēķina nemaz nav?

“Esmu neizpratnē, pārejot no telefona operatora “Bite” uz “LMT”,” Bez Tabu Sūdzību dēlī raksta kāds skatītājs, kurš vēlas palikt anonīms.

9. jūnijā 6:47

“Man atsūtīja e-pastu, kur norādīja, ka jāveic apmaksa par maijā saņemtajiem pakalpojumiem (precīzāk, līdz 12. maijam). Spiedu e-pastā uz pogas apskatīt rēķinu, un tur atvēra “Bites” mobilo lietotni, kur norādīts, ka rēķinu nav. Zvanīju uz “Bites” kontakttālruni, un tur informēja, ka nemaz rēķinu es nesaņemšu, jo neesot vairs “Bites” klients. Tātad vēlas, lai samaksāju bez rēķina, bet kāpēc tas tā notiek? Un, kāpēc ir jāveic pilna abonēšanas maksa, ja faktiski tika lietots šis pakalpojums līdz 12. maijam?”

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm