tv3.lv

Vai bankām nav jāapkalpo savi klienti pēc iespējas ātrāk?

“Esmu ļoti neapmierināta ar banku darbību. jo, ja vajag kādu palīdzību, ir jāpierakstās rindā, un tas ir uz 4. oktobri, ja šodien pierakstās,” Bez Tabu Sūdzību dēlī vēršas Ruta.

22. septembrī 7:59

“Vai tas ir normāli šajā laikmetā? Darbiniece, kas pacēla telefonu, vājā latviešu valodā piedāvā man – no Bauskas braukt uz Aizkraukli – un kā papagailis atkārto: “4. oktobrī varam pierakstīt”. Konsultants neko nevar. Un vai bankām nav jāapkalpo savi klienti pēc iespējas ātrāk? Nesaprotu?”

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm