“Tādi brīnumi notiek tikai ar mani!” Seniore satraukta par pazudušu naudu, lietojot priekšapmaksas tarifu!

2022. gada 21. janvārī 12:51

Telefonsakariem jelgavniece Inta jau gadiem lieto priekšapmaksas tarifa plānu. Pirms kāda laika viņa pamanīja, ka no viņas telefona kartes mistiski pazūd nauda! Pēc atjaunošanas kartes iegādes, pārliecinoties par naudas atlikumu savā tālruņa kontā, Intu pārsteidz atkārtots 36 centu zudums!

Inta
nevēlas uzticēties

Manā kontā bija jābūt 6,42 eiro, lai pieslēgtu tarifu – bezlimita sarunas. Aizgāju uz veikalu, nopirku vienu atjaunošanas karti par 5 eiro, otru – par 1, 50. Vēl man uzkrājumā bija 0,11 eiro. Kopā man bija 6,61 eiro. Nākamajās dienās es sapratu, ka mani kāds apzog un esmu bezspēcīga. Iegādājos vēlreiz papildinājumu 1, 50 eiro vērtībā, to es ievadīju tikai pusnaktī, cerēdama, ka zaglis guļ.

Jelgavniecei ar matemātikas skolotājas izglītību Zelta Zivtiņas kartes uzdevums paliek neatrisināts, jo, pamostoties nākamajā rītā, viņai mieru neliek viens jautājums – kur izgaist nauda, tāpēc, izmisuma pārņemta, meklē palīdzību “Tele 2” centrā, bet pie secinājuma nenonāk.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Inta
nevēlas uzticēties

Pavisam kopā iztērēti 8 eiro, turklāt 0,11 eiro bija uzkrājumā, tātad 8,11 eiro. Dažreiz ir bijis tā, ka kaut kas pazūd, bet ne jau vairāku dienu garumā, un mistiskie 0,36 eiro? Tādi brīnumi, kādi notikuši ar mani, cik zinu, nav bijuši nevienam!

Oskars Fīrmanis
“Tele2” pārstāvis

Šāda situācija radās, jo klientes telefonā nebija izslēgta mobilo datu pārraide, līdz ar to katru dienu izveidojās savienojums ar internetu. Ņemot vērā, ka klientei ir tarifu plāns, kurš nav paredzēts regulārai interneta lietošanai telefonā, automātiski ieslēdzās papildu maksa par interneta izmantošanu.

Tā kā Inta vairākkārt vērsās “Tele2” klientu apkalpošanas centrā, uzņēmuma darbinieki bija pretimnākoši, lai turpmāk neatkārtotos līdzīgi gadījumi.
Oskars Fīrmanis
“Tele2” pārstāvis

Ņemot vērā, ka kliente nebija apzināti lietojusi mobilo internetu un šādā situācijā viņa nonāca pirmo reizi, esam kompensējuši radušās izmaksas. Visticamāk, situācija radās tā iemesla dēļ, ka kliente nesen sāka lietot jaunu viedtālruni un tarifa plānu, kuram nepieciešams deaktivizēt mobilo internetu.

Kaut gan problēmas telefonsakaru centros ar tarifu plāniem bieži nav sastopamas, grūtāk ir izkontrolēt vecāka gadagājuma cilvēkus, kuri tehnoloģijās ir uz “jūs”. Savukārt Rīgas aktīvo senioru biedrībā lielākai daļai darbības ar internetu problēmas nesagādā!
Ilga Frīdenšteina
Rīgas aktīvo senioru alianses “Rasa” pārstāve

Ir citas problēmas, piemēram, nav tā pirkstu veiklība, kas arī nedaudz mulsina cilvēkus, kaut ko nejauši aizspiežot garām telefonā, bet vairums to sistēmu saprot un prot rīkoties pat arī dažādās lietotnēs.

Apvienības vadītāja apliecina senioru gatavību un vēlmi mācīties jaunas lietas, piemēram, šogad vadītāja ir apņēmusies izglītot seniorus elektroniskajā deklarēšanas sistēmā!

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm