Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
Autovadītāja vīlusies autoservisā: pēc avārijas remonta mašīnai jauni defekti
Rīdziniece Marta pērnā gada decembrī piedzīvoja savu pirmo ceļu satiksmes negadījumu, kurā atzīta par cietušo. Ir pagājuši jau gandrīz trīs mēneši kopš avārijas, taču tumši pelēkais mercedes joprojām stāv pagalmā.
Marta savu auto nogādājusi uz servisu, ko izvēlējusies no apdrošinātāja saraksta – “Latvijas apdrošinātāju autoserviss”.
Solītais remonts ieildzis līdz pat divām nedēļām. Priecīga par svaigi nomazgāto un beidzot salaboto mašīnu, Marta grasījusies doties mājup, taču pamanījusi defektus, kuri iepriekš neesot bijuši – iekšpusē sakrājies kondensāts un panelī parādījies paziņojums, ka mašīnas aizmugurē nedegot visas lampas. Par problēmām autovadītāja informēja autoservisu, kas turpat uz vietas arī situāciju atrisinājis.
Taču, braucot prom no servisa, pēc diviem kilometriem jau atkal parādījušās jaunas problēmas ar bremžu antibloķēšanas un pretslīdēšanas sistēmu (ABS/ASR). Marta uzskata, ka problēma radusies autoservisa darbinieku vainas dēļ, taču servisa vadība to noliedzot. Sieviete ir neizpratnē, kas maksās par problēmu novēršanu.
Autoservisam, kurš veic transportlīdzekļa remontu, par savu veikto darbu jādod garantija. Ja cietušā transportlīdzekļa īpašnieku neapmierina remonta kvalitāte, tad to risina autoserviss. Kā arī cietušajam ir tiesības informēt apdrošinātāju, ka autoserviss ir veicis nekvalitatīvu darbu. Tādā gadījumā apdrošinātājam ir jāpalīdz rast risinājumu, lai novērstu transportlīdzekļa zaudējumus, kā arī būs iespēja izvērtēt, vai turpināt sadarbību ar konkrēto autoservisu.
Dodamies uz autoservisu, lai noskaidrotu vadības viedokli. Servisa juriste skaidro, ka šajā situācijā viņi nedrīkstot labot to, kas nav norādīts apdrošinātāja tāmē. Turklāt, serviss vēloties izvairīties no situācijas, kad klients grib uz apdrošinātāja rēķina salabot transportlīdzekli.
Apdrošināšanas kompānijas “Compensa Vienna” pārstāve Sanita Rubene uzsver, ka šāda situācija viņiem ir neierasta, tāpēc uzskata, ka konfliktu starp klientu un autoservisu var tikai atrisināt automašīnu atrādot dīlerim.
Pēc sižeta samontēšanas saņemam atbildi no “Compensa Vienna” apdrošināšanas kompānijas.
Tā kā kļūdas ir tikai ierakstītas (nav aktuālas), ļoti iespējams, ka nepatieso apgriezienu signālu vērtību cēlonis ir apgriezienu sensoru impulsa gredzenu bojājumi. Lai pilnīgi noteikti konstatētu cēloni, nepieciešams veikt padziļinātu diagnostiku, veicot daļēju detaļu demontāžu. Remonta pieteikumā uzskaitīto pārējo defektu cēlonis var būt tieši saistīts ar šo apgriezienu signālu nepatiesumu, uz ko arī norāda diagnostikas izdrukas. No pieejamās informācijas ir izdarīts secinājums, ka konstatētās automašīnas elektrosistēmas kļūdas nav saistītas ar notikušo ceļu satiksmes negadījumu.
Apdrošināšanas firma norāda, ka radušos defektus būs jākompensē pašai autovadītājai.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.
Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!