tv3.lv

”Realizācija dzēruša pirmkursnieka līmenī!” Sūdzas par ”Rīgas satiksmes” lietotni

Kopš oktobra galvaspilsētas sabiedriskajā transportā ieviesta koda biļete, līdz ar to biļešu iegādāšanās kļuvusi vēl ērtāka, tomēr daudzi rīdzinieki norāda uz amatierisko lietotni.

“Bez Tabu” skatītāja Kristīne savā vēstule aicina raidījumu pārbaudīt, kādēļ kopš gada sākuma ”Rīgas satiksmes” aplikācija neesot izmantojama: ”Nav iespējams pieslēgties “Rīgas satiksmes” aplikācijai un nopirkt e-talonu. Nācās braukt “par zaķi”, jo to konstatēju iekāpjot. Pie aplikācijas cilvēki raksta, ka neiet jau kopš janvāra. Bēdīgi.”

Arī filmēšanas komanda lejupielādē norādīto aplikāciju koda biļetes iegādei, tomēr tālāk par sākumlapu neizdodas tikt – tur tiek prasīta parole, kas jaunam lietotājam nav zināma.

Filmēšanas komanda pēc palīdzības vēršas vienā no ”Rīgas satiksmes” biļešu tirdzniecības vietām.

”Rīgas satiksme” darbiniece

Cik zinu, tur tiek iekšā tie, kuri ”Rīgas satiksmes” mājaslapā reģistrējušies. To var izdarīt, ja mājaslapā ievada e-talona numuru, pēc tam var atvērt mājaslapu. Varbūt ir ”Mobilly” aplikācija? Tur ir ērtāk, nav jāreģistrējas.

Izrādās, – jaunajiem lietotājiem pašiem jāsaprot, ka, atverot aplikāciju, jau sācies reģistrēšanās process un ikviens drīkst ievadīt sev tīkamu paroli. “Rīgas satiksme” koda biļetes ieviešanai iztērējusi piektdaļu miljona. Teorētiski radīts moderns rīks biļešu iegādei sabiedriskajā transportā, kur atliek vien noskenēt kvadrātkodu. Tomēr aplikācijas lietotāji lielākoties to novērtējuši ar zemāko vērtējumu.

Tāpat aplikācijas lietotāji nekautrējas atstāt ne pārāk glaimojošas atsauksmes: ”Aprija 1,15 eiro un uzmeta “error”. Ne man brauciens, ne veids, kā atgūt naudu. Idiotu taisīta aplikācija. Klasisks valsts sektors”, ”Tas, ka katru reizi jālogojas iekšā un jāievada kartes dati, ir super kaitinoši”, ”Laba ideja, bet realizācija dzēruša pirmkursnieka līmenī.”

”Rīgas satiksmē” gan norāda, ka aplikācija testēta un līdz šim nav saņemtas sūdzības par sarežģīto iekļūšanu aplikācijā. Pašvaldības uzņēmums saņēmis daudzas pozitīvas atsauksmes par koda biļetes ieviešanu un uzskata, ka šāds risinājums jau sen galvaspilsētā bija jāievieš.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Inese Rozīte
”Rīgas satiksmes” pārstāve

Šādu lietotni esam radījuši pirmo reizi. Piekrītu, ka ir atsevišķas lietas, kuras būtu uzlabojamas, pielāgojamas. To klientiem teicām jau pašā sākumā.

Koda biļeti var iegādāties vēl trīs platformās, un līdz šim šāda iespēja izmantota vairāk nekā miljons reižu. 30 no tām iegādājies raidieraksta “Bize vaļā” veidotājs.

Dāvis Freibergs
podkāstā ”Bize vaļā” sēž blakus Bāliņam

Es sāku braukāt biežāk ar sabiedrisko transportu. Likās diezgan ērti, jo telefons vienmēr ir līdzi. Kādreiz vairāk “par zaķi” braucu. Nevis tāpēc, ka negribēju tērēt naudu, vienkārši redzēju transportu un lecu iekšā, kaut biļete nebija nopirkta. Tagad šķiet dīvaini braukt “par zaķi”, ja biļeti vari turpat nopirkt.

Biļešu iegādei Dāvis izmanto “Mobilly”, nevis “Rīgas satiksmes” aplikāciju. Šobrīd gan Dāvis ikdienā pārvietojas ar velosipēdu.

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm