“Serviss liek maksāt 1800 eiro par neejošu auto!” Ģimene Talsu pusē paliek bez “fordiņa”

Talsu pusē dzīvojošais Armands ar sievu Elīnu stāsta par Vācijā par aptuveni 16 000 eiro iegādāto 2017. gada “Ford” minivenu ar dīzeļmotoru. Pat nesasniedzot galamērķi, jaunajam transprotlīdzeklim sākas sirdsklauves. Ar autoevakuatara palīdzību pāris nokļūst Talsos un vēršas pēc palīdzības vietējā servisā.

“Mašīnu sataisīja, it kā gāja, bet piestartējot auto raustījās,” norāda Armands un turpina: “Un tad trešajā reizē, kad viņi nomainīja to smidzinātāju, kaut kas aizgāja pa gaisu tai mašīnai”.

Strīdā ar SIA “LMK” servisu Armands neko nepanāk, tāpēc dodas uz citu – kaimiņu servisu – SIA “LM Auto”. Abas remontdarbnīcas gan ir cieši saistītas – abām juridiski ir viens un tas pats valdes loceklis. Otrā servisā, nezinot, kur iepriekš automašīna labota, atklājas, ka motora zobsiknsa uzlikta ačgārni.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Armands

Nu, tad viņi izjauca, sataisīja mašīnu. Ļoti labi gāja, neraustījās, jo zobsiksna tomēr ir uzlikta pareizi, tad viņi sataisīja.

Kļūdu pieļāvušā servisa pārstāvis atminas, ka “fordiņa” saimnieks no remontdarbnīcas “izbrauca ar ejošu automašīnu, [panelī] nedega neviena lampa”. Tiesa gan, pārstāvis arī piebilst, citējam: “Vienkārši sanāk tā, cilvēkam mašīnu “iesmērēja” Vācijā. Mašīnu pārkarsēja. To atveda te. Sataisīt sataisīja. Es viņam arī silti ieteicu pārdot to. Pats nebrauc, nebūs forši”.

Pēc 2000 kilometru nobraukuma mašīnai pazudusi jauda. Atkal jau izsaucot autoevakuatoru, Armands vēršas SIA “LM Auto” servisā, kur konstatē turbīnas bojājumu.

Un šoreiz ģimeni šokē remonta izmaksas. Kārtējā “fordiņa” reanimēšana izmaksā teju 2000 eiro. Ja sākotnēji, norijot kamolu kaklā par ievērojamo naudas summu, Armands gatavojas par pakalpojumu samaksāt, tad, uzzinot jaunāko informāciju, vēlme izzūd pilnībā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Armands

Pašās beigās man pateica, ka mašīna tomēr neiet, bet dienu iepriekš man zvanīja un teica, ka mašīna ir gatava, rūcot, bet – tikai kūpot. Neesmu meistars, neprecizēšu. Un dienu vēlāk piezvanīja, ka mašīna tomēr ir beigta, jo esot motora galvas blīve izpūsta. Kas tur ir noticis, versiju var daudz būt.

SIA “LM Auto” servisa šefs Māris gan atsakās publiski komentēt, kas tad īsti notiek ar Armanda “fordiņu”. Māris arī noliedz darbinieku kļūdu. Jāpiebilst, ka automašīna vēl joprojām atrodas remontdarbnīcas teritorijā.

Elīna

Vienīgā vienošanās ar “LM Auto” ir tāda, ka mums ir jāsamaksā 1800 eiro par auto remontu un plusā vēl jāsataisa neejoša mašīna.

Neskaitot beidzamo servisa prasīto summu, Armands par pakalpojumiem abās remontdarbnīcās šķīries jau no vismaz 2000 eiro.

Armands jau vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Tikmēr serviss sola rast risinājumu, kas apmierināšot abas puses.

Žurnālists
Medijos pavadīti vairāk nekā 14 gadi. Uzskata, ka katrs stāsts un problēma ir iespēja sabiedrībai atgādināt par dažādām dzīves situācijām, kas var skart jebkuru no mums. Strādājot, rod iespēju ne tikai risināt problēmas, bet arī pamācīt citus labākai ikdienai.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm