“Šķembas lido kā krusa, visa mašīnas virsbūve ir atdauzīta!” Katlakalna iedzīvotāji noskaitušies par atjaunotā ceļa stāvokli

2021. gada 28. jūnijā 19:30

Katlakalna iedzīvotāji Pierīgā, katru reizi šķērsojot autoceļu V2, sakož zobus, jo to mierīgi izbraukt nav iespējams. Pagājušo gadu veicot remontdarbus nevis to uzlaboja, bet gan sabojāja vēl vairāk.

Automašīnām ir grūti braukt, jo ceļu visā garumā noklāja ar akmens šķembām. Šoferi ir noskaitušies, jo ne vien nervus bendē, bet arī šķembas lido uz visām pusēm, atstājot pēdas stiklā.

Igors
neapmierināts ar ceļa stāvokli

Šis remonts ir smieklīgs! Viņi nevis normāli salaboja ceļu un sakārtoja virsmu, bet gan nobēra šķembas. Remontdarbu zīmes šeit stāv jau gadu.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Gatis
sabojājis mašīnu

Joprojām mēs maļamies pa tādu putru – piķis un akmeņi. Šķembas lido kā krusa, visa mašīnas virsbūve ir atdauzīta. Motora pārsegam ir atsista krāsa, arī uz stikla ir “zirneklītis”. Kopumā ir kādi 1000 eiro lieli zaudējumi, tā ir bezdarbība!

Iedzīvotāji novēroja, ka pirms dažām nedēļām visu ceļu klāja šķembas vairāku centimetru augstumā, taču dienu pirms raidījums “Bez Tabu” ierašanās atbildīgie akmens daļas noslaucīja malā.

Natālija
brauc uzmanīgi

Mēs internetā ierakstījām, ka televīzija atbrauks, laikam informācija nonāca līdz dzirdīgām ausīm, un vienas dienas laikā akmens šķembas noslaucīja pa malām. Tomēr iepriekš te bija pamatīgs putekļu mākonis, es jau tā lēni braucu, bet tāpat no pretī braucošās mašīnas akmens ielidoja mūsu mašīnas stiklā.

Ceļa remontdarbus divu gadu garumā veic uzņēmums “Starbag”, taču viņi apgalvo, ka darbu pabeigt traucē dzīvā satiksme.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Juris Dupurs
Ceļu būves uzņēmuma “Strabag” pārstāvis

Mēs paši tagad esam ķīlnieki, pat nezinām, kā precīzi izlabot, lai būtu viss kārtībā. Tur brauc tik daudz daudz automašīnu, šādai metodei ir vajadzīgs nedaudz miers, mazliet satiksmi ierobežot, taču neviens mums neļauj to ceļu aizslēgt ciet. Vajadzētu ceļu uz nedēļu slēgt, tad arī varētu visu kvalitatīvi izdarīt. Ceļam ir nepieciešams aptuveni gads, lai tas noformētos satiksmei. Patiesībā vajadzēja nofrēzēt un uzlikt jaunu asfaltu, taču pasūtītājs gribēja, lai uzber šķembas.

Savukārt pasūtītājam gan ir cits viedoklis un nav saprotama šāda nolaidība.

Anna Kononova
“Latvijas Valsts ceļu” pārstāve

Ceļa remontu uzsāka 2020. gadā, bet tas nav pieņemts ekspluatācijā, jo bija nekvalitatīvs. Šogad būvnieks par saviem līdzekļiem veicis labojumus, un atkal neveiksmīgi. Virsmas apstrāde, ko paredz projekts, nebija jāliek uz “svaiga” asfalta, kas reizēm var radīt problēmas, jo asfalts posmā jau bija ieklāts agrāk. Lai arī intensitāte ir liela, tomēr posms nav tik noslogots kā citi ceļi, tāpēc arī satiksme nevarētu būt iemesls. Līdz ar to patlaban nav skaidrs, kāpēc būvniekam neizdodas veikt darbus kvalitatīvi, taču tie netiks pieņemti no LVC puses, līdz tiks izpildīti kvalitatīvi.

Pagaidām nav skaidrs, kad ceļš atkal būs vietā, taču risinājumi, kā situāciju risināt, tiek meklēti.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm