Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

”Soda apmērs ir vājprātīgs!” ”Europark” bargi soda autovadītāju

Inita darba darīšanās devusies uz Rīgas centru, kur automašīnu atstājusi ”Europark” apsaimniekotajā stāvlaukumā. Autovadītāja priekšapmaksā apmaksājusi stāvlaukuma izmantošanu 80 minūtes, tomēr pēc aptuveni stundas viņas spēkratam tika piestiprināta soda kvīts.

2020. gada 10. novembrī 18:03

Autovadītāja pie automašīnas ieradās brīdī, kad ”Europark” darbinieks piestiprinājis soda kvīti. Par redzēto viņa bija neizpratnē, jo par stāvlaukuma izmantošanu bija norēķinājusies. Tajā brīdī Inita pamanījusi, ka čeks ir apgāzies otrādi. Kaut pierādījumi par stāvvietas apmaksu bija acu priekšā, autostāvvietas kontrolieris nebija pierunājams sodu anulēt.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Par stāvvietas pakalpojumiem Inita samaksāja četrus eiro, turpretī ”Europark” uzliktais sods ir vairāk nekā septiņas reizes lielāks. Vienas stundas cena šajā stāvlaukumā ir 3 eiro.

Inita
Samaksājusi par stāvlaukuma izmantošanu

Acīmredzot neuzmanīgi aizverot durvis, nepamanīju, ka taloniņš ir apkritis un tas nav redzams. Es kontrolierim parādīju, ka par stāvvietu ir samaksāts vēl vairāk nekā nepieciešams, taču viņš teica, lai vēršos ofisā. Es uzrakstīju vēstuli, pievienoju apmaksāto talonu, soda kvīti, gaidīju atbildi, taču tā arī nesagaidīju.

Pēc vairākām dienām atbildes vietā Inita saņēma paziņojumu, ka soda neapmaksāšanas gadījumā, lieta tikšot nodota tiesu izpildītājiem. Šajā brīdī Inita saprata, ka ”Europark” neatsauksies aicinājumam soda apmēru samazināt, tādēļ sodu apmaksājusi.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne norāda, ka šā gada laikā centrs saņēmis vairāk nekā 50 sūdzības par ”Europark” piespriestajiem sodiem. ”Uzskatām, ka šie sodi ir nesamērīgi lieli, ja raugās uz to, cik būtu jāsamaksā par pakalpojuma saņemšanu. Esam rīkojuši dažādas tikšanās, taču šobrīd patērētāju interesēm atbilstošs risinājums vēl nav panākts,” “Bez Tabu” stāsta Zarāne.

”Europark” pārstāvji jau ierasti izvairās no nonākšanas “Bez Tabu” kameras priekšā, arī šoreiz uzņēmuma komentārs tiek atsūtīts rakstveidā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Roberts Bomis
”Europark” tirgvedības vadītājs

Veicām pārbaudi iekšējā lietvedības sistēmā, pēc kuras secināts, ka konkrētais e-pasts (klientes iesniegums) bija saņemts, taču nav notikusi situācijas izskatīšana, lēmuma pieņemšana un atbildes sniegšana klientei. ”SIA ”EuroPark Latvia” soda kvīšu izskatīšanas metodika ir komercnoslēpums, attiecīgi, tas netiek izpausts trešajām personām, bet norādām, ka katra situācija tiek izskatīta individuāli.

Pēc “Bez Tabu” intereses par Initai piespriesto sodu uzņēmums nolēmis to atcelt.

Artūrs Špaks
Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma